Mars-April 2008
Tack!
Det kommer ju bli mer hår i den på bröllopsdagen för jag har klippförbud tills dess
Tack!
Det kommer ju bli mer hår i den på bröllopsdagen för jag har klippförbud tills dess
Nedrans jobbigt då.
Du får krya på dig!
Det finns ju alltid löshår
Jag har massor med hår, tjockt och mycket lockar, frisören har lyrisk, eftersom det krullade sig så lätt
Får se om det kommer fram nu då..
Jag har skickat igen...
Tack snälla Trool-P för komplimangen
Tackar tackar...ibland är det bra att vara självlockig
Nej jag skall inte ha nån slöja eller diadem däremot pärlor som man ser på ett av korten på håret, dessa gör frisören åt mig hon var lite pysslig sa hon så hon kunde gärna göra..
Gärna för mig då slipper jag jaga rätt på dem De ska inte vara vita heller eftersom klänningen är beige utan pärlorna skall vara lite mer cremefärgade.
Jag tänkte också så att det känns inte som jag med slöja dessutom så kommer jag ha som en tunika över klänning och den bildar släp och då blir det lite kaka på kaka med slöja, funderade på blommor dock men tror att det skulle se tjafsigt ut på mig så det blir pärlor istället.
Tänkte på det att när nu denna tråden går ut dvs den är ju bara öppen i 3 mån så den som startar upp den kanske kan lägga "listan" i trådstarten, det vore smidigt då ser vi lättare när det börjar närma sig för alla
Hej Brud 080419 du borde ha mail nu...
brud070419: Nu då?
Hotmail kan vara lite kinkiga om bilder är stora, men ändå länge har jag inte fått tillbaka nåt mail iallafall..
Hoppas det gått fram.
Jag behöver er hjälp..
Våra fotograf skall göra en dvdpresentation av alla bilder de tar på hela vår dag och lite emellan så ska det komma en dikt eller vers el fras och så ska det vara musik, så det blir som en film.
Har ni fina dikter eller favvo kärlekslåtar eller bara fina låtar.
Vi har redan bestämt att in och utgångsmusiken skall vara med, The trumpet Voluntry och Trumpet Tune, samt Annies song som en kompis till oss skall sjunga och Stings- Fields of Gold
men vi söker fler förslag.
Troll-P Hur kändes detta?
Pirrigt?
Kul! Har ert kommande bröllop vart hemligt då tills nu?
Bilen defenitivt bokad
www.autodoslubu.com/index1.htm
(den svarta, mercedesen)
Här artar det sig också, restaurang bokad, fotograf också, frisör och make up fixad, mannens kläder, skor, bil, ringar, gästernas resa, vår bröllopsresa hmm kommer inte ihåg allt som är fixat bara det som inte är det
Kram
Jaha inte värsta aktiviteten här i veckan direkt.
I veckan har jag vart runt med en kompis och provat body shapers och jag tror att det var länge sen jag skrattade så att tårarna rann, men när man står 2 st i ett trångt provrum med en body vid knäna så är det svårt att inte skratta
Nu är det en beställd från USA via internet eftersom jag inte kunde hitta exakt den jag ville ha eftersom jag letade efter en med lite ben...bra dock att ha provat ut storlek.
Välkommna alla nya!
Som sambons dotter sa (som för övrigt håller på att längta ihjäl sig efter att april skall komma) det är ju bara 3 1/2 månad kvar...
Åh jisses det som kändes som att man har all tid i världen...känns bra att jag och sömmerskan skall sätta fart med min klänning..
Vad hittar ni på för morgongåvor?
Har ni börjat fundera på nåt, kanske redan är klara...
Jag drömmer om en resa till Toscana
Och jag skulle vilja ge min blivande en resa också, skulle vilja ge presentkort på tex flyg till Island hur coolt vore inte det att se gejsar och bada i varma källor ?
Men kan man köpa resepresentkort?
MrsFellerA: Det var en smart idé, det hade jag inte tänkt på...svårt bara att hitta nåt man gillar..
Tror ff jag kommer söka vidare på flygresa, vi gillar verkligen att komma bort...frågade lite hypotetiskt vilken stad i Europa han skulle vilja åka till ...svaret blev Rom eller Prag, 2 städer som vi pratat om länge att vi vill besöka
Men den tavla grejen skall jag tänka på
Hej och välkommen hit Birella!
I mars kan det nog vara ganska kallt ff men det kan ju blomma krokus och snödroppar det beror nog lite på vart man befinner sig i landet och på om det varit varmt.
Om du tänker på vitsippor så är det nog lite tidigt i mars..