Mars-April 2008
Välkommen Tooticki!
Lägg till dig på listan!
Välkommen Tooticki!
Lägg till dig på listan!
Brud080419: Självklart får du vara med..lägg upp dig på listan vetja!!
Tjejer: Hihi kul att läsa om era inbjudan/trycksaksångest
Vi har ett hjärta i vår inbjudan och det hjärtat kommer att komma igen i våra Brudlakan som vi kommer få av m2bs mormor, på vår hemsida tror jag att hjärtat syns på korten vi tagit på inbjudningarna..iallafall så kommer det att broderas så härpå brudlakanen N(hjärta)J..
natalieojohnny.weddingeannouncer.com
Hmm säger säger som nån talare sa innan lättre att säga vad som inte är problem nu
Tårta, lokal, resor, önskelistan...osv jag förvånas inte av att vi tjejer blir bridezillas
Trevlig helg!
Nu väntar en film med Adam Sandler hmm tror den hette Vänner för livet och soffan och skålen med cheese doodels på mig.
Gräsänka ikväll
Fel adress..
natalieojohnny.weddingannouncer.com
Bilder finns i fotoalbummet o klicka på inbjudan så den kommer upp i ett nytt fönster då ser man hjärtat mycket tydligare..
Troll-P: Tackar för detta!
Men våra inbjudningar är vinröda och beige, men det kanske syns dåligt
Vårt hjärta hittade min sambo i nåt typsnitt på jobbet, inte Word, tror det var Indesign el dyl...
Nu börjar det formas ett shema på när var och vilka vi skall träffa när vi är på nästa fixarresa, prov frisyr och prov make up är bokad
Vinrött och beige är jättefint ihop, så jag kan bara rekommendera detta!
Allt är fint det beror ju på vad man vill ha..Limegrönt gillar jag också just nu
Såg en bild på en tårta som var brun och så var det turkosa sockerblommor på såååå snygg och sofistikerad!
Mica O krille: Hoppas det löser sig för er, det låter som din syster är en tonåring, brukar inte tonåringar bete sig så att de ska med sina kompisar överallt och på allt?
Det löser sig SÄKERT!!!
Skickar en KRAM!
Mmm jag bokade vår borgerliga igår det kändes lite det med
Har också skrivit att jag gifter mig i min kalender på skrivbordet och i jobbkalender
Nog kittlar det alltid
Miss A: Jo men vet du just nu känns det mest jobbigt så opersonligt juh, i rådhuset där det sker har det sett likadant ut sen jag var liten, och det tar max 20 min inte ens det för vi ska inte göra nån grej av det utan det är bara skriva på papprena, och sen ska vi ijuförsig bjuda våra vittnen på middag nånstans
Halloj,
Igår trodde jag att jag skulle få tuppjuck...
Jag hade mamma hemma och vi bestämmde oss för att ringa och prata med prästen i Polen för att boka tid tills vi skall dit..
Oj jösses mamma hann knappt introducera sig och mig innan han körde på i 180 mor min hann knappt säga pip...
Ja jag kanske skall tillägga att den katolska kyrkan är ju väldigt strikt. Efter mycket om och men så får mamma chans att prata och då visade det sig att han kunde tänka sig att viga oss men jag MÅSTE konfirmera mig (okdå mendet blir jobbigt men men vad gör man inte) och så måste alla papper från katolska kyrkan i Sverige vara klara när vi kommer till honom i november helst skall jag kunnit bli konfirmerad innan dess också men det gick bra om jag bara var det till vigseln..och alla papper måste översättas till Polska, det är nog det största problemet tror jag...Nu är "min"katolska präst här hemma utomlands så jag får inte tag i honom men jag måste stressa på honom lite jisses alltså...
Vad har vi gett oss på?
Ja det är bara göra nu har vi kommit så långt i allat så det är ju bara kämpa på.Men alla intyg i Sverige bygger ju på att hindersprövningen är iordning annars kommer ju inte prästen här hemma skriva nåt intyg, så nu har jag skickat in hindersprövningen och det är precis på håret att vi klarar att den ff är giltig till det borgerliga den 2 februari..
Övrigt...hmm bröllopsnattsviten är bokad nu.
Puh känner mig lite stressad över dessa papper från kyrkan här hemma och dit ner bara hoppas det finns en katolsk präst nånstans i stockholmsområdet som man översätta intyget till polska annars vet jag inte vad jag skall göra....
Puhhhhh suck och stön