Mars-April 2008
Hörrni det gick precis upp för mig att det är ju bara ett halvår kvar...
Här ligger jag och läser bröllopstidningar
Hörrni det gick precis upp för mig att det är ju bara ett halvår kvar...
Här ligger jag och läser bröllopstidningar
Hihi då har vi samma typ av blivande..men jag ska sätta lite eld i baken på honom
Jag tror vi ligger ganska bra och bättre blir det när vi vart på plats i november..
Om du vill ha tips på sömmerska i Skåne så skriv ett nytt inlägg så fler ser det under rubriken kläder el dyl så att många ser den.Lycka till!
Troll-P, 1 mars 2008, Mariakyrkan (Helsingborg)
080315, Bromma kyrka (Stockholm
Nataluskan 5/4 2008 (Polen- Gdansk)
Hmm undrar vad min klännings snitt kallas, min skär av under brösten, sen faller den och jag ska ha underkjol.
Annars ja inbjudningarna är ute och svar börjar redan inkomma.
Annars är inget bokat, kyrkan bokar vi när vi åker ner i slutet på november och allt annat också men kontakt är tagen med florist, makeup och hår artist, sambo köper kläderna när vi är nere, prova tårta ska vi göra ja egentligen allt så...
080315: Hoppas tentorna gick bra
080315: har du nån bild på DIN ring?
Jaha då var det fredag igen...och vi skall åka ner till svärmor över helgen nere i Tranemo trakten och imorron skall jag på shoppingtur till Borås
Har en favvo affär där som heter Zizzi...
Ha en bra helg, brudar!
080315:
Snygg ring, jättefin
Zizzi säljer kläder för kurvigare kroppar super snyggt lite tuffare mode..åh jag köpa ett par svarta byxor, ett linne och en silketunika så nöjd och snyggt var det också!
www.zizzi.dk
Just det nu har m2b bror och sambo tackat ja och även svärmor, kul!
Svägerska tycker detta ska bli så roligt och det är kul när hon känner så vi har inte haft så bra kontakt innan men den blir bara bättre och bättre nu.
nehe nu ska jag lägga mig och läsa gubben min satt mest och sova på vägen hem och det var jobbigt att köra för han sov och hans dotter satt och tittade på film så jag fick erkligen koncentrera mig men nu längtar jag ner i MIN säng...
Borta bra men hemma bäst!!!
Åh den jeanskjolen skulle jag vilja ha men den fanns inte i den butiken i Borås, där finns annars hela kollektionen, men tjejen där sa att det hela tiden kommer in nytt.
I stockholm finns Zizzi på Åhlens City men det är inte mycket kläder tyvärr...
Jaja nästa gång vi åker till svärmor(tyvärr lär det dröja) så blir det ny shoppingtur till Zizzi
Mrs Feller A: Lyckost dig som har en Zizzi butik runt hörnet då för att kommer till en stor butik måste jag åka 40 mil
Deras kläder är så sköna..
JAha planering ja..det som jag minst oroar mig för är faktiskt min klänning jag över säker på att den kommer bli sjukt snygg och ingen stress att få fram den eftersom min sömmerska och jag har så bra kontakt!
Mer oroar det mig att vi inte kan hitta vettig transport, och att restaurangen inte är bokad och sånt men mycket om inte allt kommer lösa sig när vi åker ner i slutet på november, bokat så att jag ska göra provmake up och provfrisyr, det känns bra.
Välkommen DetOrdnarsig, vi ska gifta oss samma dag !!
Detordnarsig: Vi kommer nog att åka ner 2 april kan jag tänka mig, så jag kommer vara där och vara hysterisk
Tror nog att jag kommer kunna leta rätt på en data att logga in på BT på