Augustilistan 2008 forts
Tjohoo! Här hänger vi nu. Får se hur lång tid det tar innan alla hittar hit.
Vi får väl skriva ibland så att dom ser tråden i forumet
Tjohoo! Här hänger vi nu. Får se hur lång tid det tar innan alla hittar hit.
Vi får väl skriva ibland så att dom ser tråden i forumet
Om dom inte hittar så får vi leka vallhundar och samla ihop flocken.
Vi får väl hoppas att dom hittar hit innan augusti nästa år.
bridesilly
Kolla med honom att bilderna ni får på skivan är högupplösta så att ni kan skriva ut dom själva sedan. Kolla också så att ni köper rättigheterna till bilderna. Annars måste ni ändå gå till fotografen för att ta fram nya bilder.
Det där med budgeten gör mig galen. Tycker bara att den höjs hela tiden. Från början skulle vi ha gift oss i kommunhuset utan någon middag eller speciella kläder. Hade vi stannat vid det då hade budgeten inte varit så stor.
Sen har det bara byggts på. Ca 45 gäster, middag och fest på säteri,trubadur, fotograf som fotar hela dagen m,m.
Igår kom jag på att jag nog inte vill ha den vigselringen som jag trodde utan har sett en ny och den kostar det dubbla. Tur att vi har svärföräldrarna som går in med en del och att jag får tillbaka en stor summa på skatten i december
Hofsan
Hur gjorde ni för att spara ned bilderna från myheritage? Hade ni facebook eller liknande?
Idag köpte jag morgongåva till m2b. Vi har sagt att vi inte ska ge något utan vi tar pengar och lägger på en romantisk weekend istället. Kan vara skönt att få komma hemifrån och bara vara vi två utan skrikiga, snoriga barn
Kunde inte låta bli att köpa fylliboken En kärleksförklaring. Jättemysig. Tänker fylla i den, sätta i kort och sedan slå in den så att han får öppna den på morgonen efter bröllopet.
www.knoddenoknyttet.se/product_info.php&products_id=322
Ha, ha. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Testade två olika bilder hos www.myheritage.com
Första bilden fick jag bla träff på Jessica Biel vilket är positivt Den andra bilden fick jag träff på bla Donatella Versace. Hur kul är det då??? Ha,ha.
I´m back!
Vi har bytt bredbandsleverantör och det skulle i inte bli något avbrott alls. I fredags vid tolvtiden försvann vår uppkoppling och kom tillbaka nu för en liten stund sedan.
Snacka om att jag har haft abstinens och varit nyfiken på vad som händer. Så nu är jag tillbaka.
Här har det hänt en hel del.
Brud 080823
Snällt att du tyckte att jag var snarlik Jessica Biel. På just den bilden jag har här i presentationen var det likt en bild på henne i myheritage men annars så är vi nog inte så lika.
Har lagt in en ny bild på mig och min lilla Nellie i mina bilder. Har gjort håret lite mörkare och trivs bra i det.
GME76 080802
Ha, ha. Sarah Ferguson är ju inte i närheten av att likna dig. Spelar inte i samma snyggliga som du.
Funderar på att göra en sida i festprogrammet eller på bordsplaceringen där jag har gjort en kändisbild till varja gäst. Kan ju vara en kul grej som får folk att börja snacka med bordsgrannen.
bojeklint
Det beror lite på hur ni ska göra med middagen. Vi viger oss i trädgården på ett säteri där vi sedan ska ha middag och fest. Så vi har allt på samma plats.
Här är några exempel.
www.sundbyholms-slott.se/
www.fiholm.se/index.cfm
www.storasundbyslott.se/
Fröken Fiffi
Vi har valt min barndomskompis som toasmadame och m2b kompis som toastmaster.
16 aug
Vi kommer att ha en trubadur som sjunger på festen. Vi tycker det räcker. Han tyckte också det. Det är så många timmar hans ska sjunga ändå så ska han ha någon röst kvar så vill han inte sjunga under middagen. Och ärligt talat så erkände han att han tycker det är skittråkigt att behöva sjunga under middagen. Sitta där och lyssna på massa tal om människor han inte känner. Jag förstår honom.