Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

Augustilistan 2008 forts

Bridesilly
    Ursäkta att jag tjatar men såg du tipset om fotoalbumet på min bröllopssida? Många bilder med ert färgtema. Tänkte faktiskt på dig när jag satt och lade in dom. Det är en tårta i grönt som är så himlans fin.

Du verkar ju vara lika planeringsgalen som jag och ett tips är att göra som jag har gjort på presentationssidan. Jag kopierade budgeten och sedan raderade jag allt som vi inte har gjort/bokat så nästa gång när någon frågar om hur långt vi har hunnit så kan jag bara gå in där och kopiera den. Smart va.

• Virvel

Ska sätta mig någon kväll och leta fler bilder. Riktigt kul eftersom jag inte har så mycket att göra i själva planeringen just nu.

Är det någon mer än jag som ska kika på Idolfinalen ikväll?

• Virvel

Jag får väl skit för det här men jag hoppas att Amanda vinner så att jag slipper höra Picasso vaila vinnarlåten i radio tills jag spyr. Hon sjunger enormt bra men jag tror att en skiva med Amanda blir lite mer poppig/rockig. Vad tycker ni?

• Virvel

Välkommen till tråden!

MyStyle skrev 2007-12-07 23:26:02 följande:
    Hejsan, jag vill oxå va med om ja får ;) 080802 här...
  • Virvel

Välkommen!!

Schatzilein skrev 2007-12-08 09:36:56 följande:
    Jag är också blivande augustibrud: 2008-08-23!
  • Virvel

Du är jättefin i klänningen med silverbroderierna. Köp den.
    Miss Blue skrev 2007-12-08 20:27:33 följande:

Välkommen alla nya!Bridesillyjaha då har vi 080823 halkat ner i listan igen...... Jag tror jag överlever!!!! Var och provade klänningar på sista stället idag, har lagt in en utav de bilder jag tog. Det är en Lilly 3004, men jag vill nog ha min favvo från Alexia design (har lagt upp en ny bild på den oxå, när den sitter på mig och ingen supersmal modell..!).Jag har bestämt mig till 95% för den klänningen!!(det är den axelbandslösa med grå/silver broderier).Hmm såg att ni skrivit en del om bröllopsresa..Vi tillhör den lilla skaran som inte kommer åka på någon. Vi kommer skjuta på den resan till senare iaf.....
  • Virvel

Välkommen!! Det är så kul att vi börjar bli några stycken. Vi kanske ska tala om att vi som har varit med i tråden ifrån början har bestämt att det är lag på att lägga ut bilder från bröllopsdagen när den är avklarad.

Steffis skrev 2007-12-09 12:34:48 följande:
    Här är en till brud som gärna vill vara med. =) 080802
  • Virvel

Åhhh, det är så spännande. Vad jag längtar!!!

• Virvel

Vi har ju svart, vitt och silver som färgtema men jag funderar lite på buketten. Finns det svarta eller silvriga blommor? Vita är ju inga problem att få tag på. Blir inte buketten lite för vintrig med dom färgerna? Vad tycker ni?

• Virvel

MyStyle
    Vi har hunnit med det mesta. Vad som är fixat går att se på min presentationslista.

Stimpen
    Välkommen!! Vi som gifter oss den 9 augusti har också en egen tråd
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2607838.html

sussa84
    Jag har ett halsband med svävande pärlor i mitt galleri. Det är när jag hämtade min klänning. Var ska du köpa ditt? Jag köpte mitt på www.pearlnet.se och det är jättefint knäppe och halsbandet känns inte alls billigt. Ligger fint mot bröstet. Dom finns i ivory och rosa.

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts