Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
jag tror vågigheten bara är utseendemässig.
hmm blev just osäker men jag vet att jag har en form som är småvågig om man säger så. men sen funderar jag på om botten är löstagbar
blev oxå nyfiken vad ska du ha den till?
*undrar*
Vilken tur att hunden man passar inte är så pigg att gå någon lägre promenad när det är så tråkigt väder.
Ja, alltså LÄNGRE promenad.
hihi en runda i trädgården o hem igen, detär lagom i sånt här väder. FY det har varit helt mörkt hela dan!!
Frujj: Nej, det är verkligen tråkigt. Tycker november är en ganska tråkig månad. Men snart kommer JULEN.
Jag har en rund, låg glasform med vågiga kanter och en rak, rund form med avtagbara kanter... jag har hittat ett supersmarrigt recept på en paj och där stod det att man skulle ha en sån där konstig form... funderar på om det inte ska gå med den med avtagbara kanter... jag ska inte baka det idag eller så, utan det var mest en fundering jag hade. Har aldrig hört talas om en "krusad springform". Tyvärr var det inte mer spännande än så!
Carma: *flämtar förnärmat* November tråkig? Det är ju den bästa månaden, då fyller ju jag år! *slår ut med armarna!*
*fniss*
Jag håller med, november är ingen höjdarmånad! Hehe!
Tezz: Men inte hela månaden väl? Din dag är rolig.
haha tänk en annan som fylller fyra dagar före julafton.... kul...