Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Frujj: Om man säger så här, tur i oturen att du inte stannade kvar fyra dar till och fick dela födelsedag med jesus! Hehehe!
Nu ska jag iväg till frissan och kolla om de har tid med mig. De har öppet hus till kl 1800.
Ha en bra kväll.
Carma: Detsamma! *vinkar*
Frujj: Blev det mycket gjort idag?
Tezz: ja hade jag stannat kvar fyra dar till så hade nog inte min mamma varit så nöjd eftersom jag redan hade stannat tio dar för mycket
Tezz igen: vilka pinsamma frågor du ställer *harlkar mig generat*
Morsning!
Det ska bli kul att se några av er ikväll!
Eftersom alla ska ta med sig lite ätbara grejer ikväll så kände jag att jag också vill bidra med något, så jag bakade en liten väldigt enkel chokladkaka igår som tar med mig ikväll. Jag tror att den kommer att passa alldeles utmärkt som ett tillbehör till Carmas pasionsfruktskaka och Frujjs glass!
mums... ingen GI idag alltså
Idag var jag seg... ville bara sova kvar men nu är jag på kontoret åtminstone.
Godmorgon
Idag tar jag sovmorgon och är hemma och bakar kaka. Det blev så sent igår när jag pysslade att jag inte orkade sätta igång igår. Är verkligen supertrött och undrar lite hur jag ska klara helgen. Tror jag får ta ledigt ngågon dag nästa vecka om det funkar och bara vara hemma och sova.
Ska bli jättekul att ses ikväll.
Pratade med en kollega nyss... då sa jag till henne att "min sambo" bla bla... *fnissar* hur länge tar det innan man vant sig???! *skratt*
jag säger aldrig "min man" om R... fast jag sa aldrig min sambo å andra sidan. Jag säger R om honom o fattar de inte får de väl fråga *s*
Nu måste jag rusa. Ska iväg till frissan som jag inte fick tid till igår.
Tezz: Påminn mig ikväll om att jag har läst din blogg. Jag har en rekommendation (?) till dig.
Syns vi inte på tråden innan så syns vi ikväll.