• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

Bauti: Förkylningen har blivit värre, men hoppas på att det vänder idag. Det värsta är att eftersom jag inte kunde ta en ledig dag under veckan får vi ge oss ut en sväng på stan idag för att kunna fixa advent hemma. Får se hur mycket vi pallar.

Tråkigt med sånt här pisseväder när det var planerat julmarknad. Men å andra sidan är det verkligen innemysarväder.

Trevlig helg alla!!

• Linum

Idag är det städdag här hemma. Det innebär att jag springer omkring som ett skållat troll och försöker göra allt ordentligt fast samtidigt. Nat King Coles julskiva går varm i cd:n och missarna slåss så tussarna ryker. Spöregn ute och dammoln inne...

Imorgon blir det stora julpyntardagen här hemma. Då ska ALLT upp. Granen får vi väl köpa i nästa vecka.

Saknar er!

Hoppas att ni kommer den 13/12!

• Carma07

Linum: Kul att du kikar in en sväng. Vad är det den 13/12?

Är lite sur för att jag typiskt blev sjuk till denna helgen. Det är ju den helgen jag har längtat efter mest att få städa och pynta hemma, men jag orkar ingenting. Usch och blä.

• Ab fab

Hoppas du mår bättre Carma. Det är ju dags att jobba igen*s*

Sitter på tåget.skall vara i sto hela veckan

Tezz- hur var din helg? Underbar antar jag...

• Carma07

Godmorgon

Ab: Jag mår inte bättre utan sämre. Men jag måste ändå åka in en sväng till jobbet och jobba idag. Är uppe och rör på mig för att se om det släpper lite. Måste vara någon slags influensa jag har åkt på.

• Ab fab

men Carma... ligg hemma o kurera dig. Det är inte bra att jobba när man är sjuk. *hytter med fingret o ser barsk ut*

• Carma07

Ab: Jag vet, men det är några saker som måste fixas idag. Är hemma för tillfället och får se hur det blir under dagen. Brukar piggna till lite granna på kvällen och kan passa på då.

• Bauti

God morgon.

Carma, krya på dig gumman. Det är säkert något kärlekskrangt virus som har fastnat på dig.

I går så brakade hälvetet lös här hemma. Är sååååå arg på P.
    Jag kanske överreagerade men blir skogstokig när han inte meddelar mig att han skall ut med jobbet eller något annat.
    Jag har införskaffat en kallender just för att man skall skriva när något händer eller man skall göra något.
    Ni vet mitt minne ligger inte bland de tio bästa.
    Och sedan säger gubben att "det har jag sagt till dig".
    MEN HALLLLÅÅÅÅ!!!! lätt att säga det när jag har noll i närminne.
    Så nu sitter jag här och är skit sur (fortfarande).
    (tack för att jag fick gnälla)

Linum
    skulle gärna vilja ha dig här och snurra runt. Jag kan sätta en dammsugare i handen på dig oxå

Abbe
    Hoppas din visstelse i vår huvudstad blir kul...

• Ab fab

fårstår dig Bauti... jag blir himla trött på sådant också. Hur är det med dig annars- gick försäljningen bra?

• Bauti

Abbe
    Vi sålde bra. Lite saker kvar, men det kommer ju en ny bazar tills våren.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5