Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Godmorgon
Bautie: Kramar till Linus (Hunden) i efterskott från mig. Vad mysigt med adventsljusen redan. Mina planer var att kanske få en ledig dag i veckan att fixa det, men det ser mörkt ut just nu. Får ta lördagen till det.
Tezz: Har sett hennes blogg härinne på BT förut. Alltid kul att kika på dem, man hittar alltid någon inspiration.
Usch, fortfarande mycket att göra på jobbet. Hade önskat att det skulle ha lugnat ner sig tills nu. Men det är bara att jobba på så kanske man når änden nån gång.
I helgen var det inte bara roliga stämplar jag fick med mig hem utan även förkylningsbasckelusker. Vi blev båda smittade som bröt ut i går eftermiddag. Det intressanta är att mitt är nästan borta och känns bara lite granna, medans maken har blivit mycket sämre. Undrar om det beror på karlar och förkylning.
va trist att ta med sig baciller hem. Makar som är förkylda... hmmm... nära döden upplevelser alltså
Förresten (Nides har redan länkat, men...) vår hemsida:
www.dobrin.tk
Hänvisar sedan vidare till vår bröllopshemsida... Inte den bästa (för mycket information på varje sida, d v s för få undersidor) men min kompis håller på att jobba med en ny sida...
varning!
mycket beroendeframkallande!!!!!
www.gamesforthebrain.com
hälsnignar fran Wien. Vacker julpyntad o massor av ljus
Godmorgon girls!!!
Abbe: Låter mysigt.. ta många kort!
Godmorgon
Usch, tillbaka på jobbet igen. Mest av allt skulle jag egentligen vilja vara hemma och städa, pynta och göra julkort. Fick knåpat ihop ett igår iaf och ett annat påbörjat.
Vi är båda bättre med våra förkylningar och det känns skönt.
Ab: Missade ditt inlägg igår med städningen. Hoppas att det löste sig.
Nides: Kikade på era härliga kort från smekmånaden. Det såg helt underbart ut där ni var.
Hej
Sitter här och undrar varför gud skapade tidiga mornar???
Isen ligger redan på sjön, det är ingen kul att vara vaken så här tidigt när man är döts trött.
Ja ja, det kunde varit värre.....ELLER????
Dax att bege sig till A-huset för att fixa iordning inför i morgon. BAZZZZZZZAR!!!!!!
Abbe, skulle oxå vilja vara i Wien och kolla julskyltningen. Du får titta för mig oxå.
Bauti: Uppfann inte Gud tidiga mornar för att man ska kunna ligga i sängen och dra sig och slumra gott? Det är vad jag tror.
Hoppas vi ses imorgon. Vi ska typiskt lämna in bilen på service imorgon, men jag tror att det kommer att lösa sig ändå.