• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

Hellu!

Carma: Igår köpte jag lite papper att göra julkort av och även två stämplar till. Så jag är nog redo för lite julpyssel nu! Hihi!

Tänkte på en sak, om man köper scrapbookpapper, alltså såna där fyrkantiga stora ark med vackra mönster och så på, vad kallar man dom? Vet att det finns olika märken tex. Bazill...

• Carma07

Tezz: Vad spännande!! Då kan vi sätta igång snart. Jag kallar papprena bara för scrappispapper. Det finns massor av olika märken, men det brukar jag inte kalla dem för. Bazill är de enfärgade papprena. Vad har du köpt för stämplar? *nyfiken*

• FruTez

Carma: Ok! Scrappispapper! Då har jag koll på en sak iaf! Hihi! Tur att jag har en sån bra pysselguru att fråga ut! *ler*

Jag köpte en liten stämpel på en tomte som är nästan helt gömd bakom sin luva på Arkivet. Sen köpte faktiskt maken ( !! ) två stämplar på In-Ex. Fast han köpte dom till mig, hahaha! Det är en pojke och en flicka med tomteluva! Lite gulliga faktiskt! Jag tyckte de var lite för dyra (kom med träkloss) men sambon tyckte jag skulle ha dom. *snutten* ( "katching" sa det i hans plusskonto! ) Sen köpte jag ett rött glitterlim också, som faktiskt hette nått med Red X-mas eller nått! Sen köpte jag vanligt rött och grönt papper... åh, hade jag varit hemma i helgen, hade jag nog satt igång!

Igår postade vi våra tackkort. Det kändes lite vemodigt... nu är bröllopet liksom helt över! *tår i ögonvrån* Fast samtidigt är det ändå lite skönt! *ler*

• Carma07

Tezz: Det behöver väl inte vara över bara för att du har postat tackkorten. Du har ju ett bröllopsalbum kvar att göra också.

• FruTez

Carma: Jo, jag vet att jag kan nu pyssla i all evighet om jag vill! Hehe! Men det kändes ändå lite slutgiltigt, för det var ändå det sista som MÅSTE göras liksom. Hehe!

• Carma07

Tezz: Så som jag ser det så är det nu som allt det roliga börjar.

• FruTez

Jisses! Så hääär lugnt får det bara inte vara på våran tråd! Jag hittade knappt den för den var så långt ner!

*puff*

Go morgon förresten!

• Ab fab

Hej o god morgon pa dig Tezz.

sista dagen pa konferensen.gar det bra far jag ett par timmar pa stan efterat. hittade en julmarknad som jag tror jag skall besöka. sag sa mysig ut.

• Carma07

Godmorgon.

Tezz: Har du inte tråden bland favoriter? Då är den väldigt snabb att hitta.

Ab: Vad mysigt det låter med julmarknad.

Bauti: Jag hoppas jag hinner komma bort till er idag. Vi har lämnat in bilen på service och maken har åkt till Arvika, så det är mitt jobb att lämna och hämta den idag. Jag har bett dem att ringa när den är klar och om det är tillräckligt lungt på jobbet hoppas jag kunna hämta den under dagen. Om jag inte hinner idag hoppas jag det kommer fler tillfällen.

Mycket hoppas såg jag, men ibland får man leva på det.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5