• Ab fab

god morgon

hoppas du mår bättre frujj.

jag har tränignsvärk över allt. längesedan jag tränade.. oj vad det känns

• Ab fab

nja träningsvärken hänger med. det blir inget gympass idag åtminstone.

låter som en trevlig dag att shoppa julklappar på. jag är i valet o kvalet vad jag skall ge R i julklapp. jag hade bestämt mig för det en kurs i hur man masserar (hemskt egoistisk present *s*) men nu såg jag att Per gessle signerade sin bok på lördag. med lite tur hinner jag hem från tyskland till dess. gessles bok o skiva till r i så fall (han avgudar per Gessle) men orkar jag stå i kö på wettergrens... inte kommit på det ännu

• Ab fab

ja trista plastleksaker känns ju inte så meningsfullt att ge. ge ungen en spargris o några enkronor

han är på wettergrens på avenyen

• Ab fab

I aaaaaalllaaaa tysst ruuuuum *sjung abbe falskt*

• Ab fab

vaknade klockan 6 i morse. r sjön gluciasång o masserade mina fötter. rätt trevligt sätt att vakna på:)

nu är jag i essen. precis kommit till kontoret men inte hunnit göra någon nytta ännu

• Ab fab

hej snyggingar
    sitter i Essen, massa möten, långa dagar. längtar hem.

• Ab fab

i morgon. julfest ikväll men taxin hätmar 0545 i morgon bitti= ingen sprit ivkäll

i morgon skall jag på julens roligaste kalas hos vänner. glöggfest som utmynnar i att alla lagar mat, dricker omåttliga mängder ginochtonic. hur kul som helst.

söndag väntar julbak med bästa väninnan. en bra helg. sen skall jag vara hemma hela nästa vecka. hur skönt som helst.

• Ab fab

va synd att jag inte var där. hoppas du skall leta fler gånger så vi kan käka lunch nån dag

• Ab fab

tyvärr Tezz. inget sådant recept men eftersom jag skall julbaka med en väninna idag (o hon är mycket bättre på sådant än jag) så skall jag kolla med henne ockås.

hoppas någon är bättre än jag på att hjälpa dig

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5