• Cantaton

Vansinnigt underbara... Höst-07

onaka, det känns bra. Det är alltid en befrielse efteråt - men samtidigt en tomhet. Dock känns inte tomheten så stor efter den här tentan mot vad jag brukar känna. Kanske för att jag har andra projekt på G? Jag ska sätta mej o göra konsertaffischen som jag lovade min gamla skola - håller på o installerar programmen nu - o så har jag ju ett dop på lördag.

Jag ska helt enkelt leka med datorn o sjunga Och så jag ta tag i disken - i omgångar. Nu har jag tagit mig igenom tallrikarna.

Mysigt höstfixat det låter hos dej

• Cantaton

Vadå fixat diskberget? Jag har bara fått undan tallrikarna

Skaldjur är så dyrt - inte studentvänligt...

• Cantaton

Jag ska göra broccoli- & kasslerpaj. Kanske dags att börja med den, förresten.

• Cantaton

Fru Någongång - jag har också hämtat ut ett paket med böcker från Bokus idag - dock innehåller de nog ingen vidare rolig läsning. "Modern Financial Management" och "Aktier, optioner, obligationer" är titlarna. Och dyrt var det. Men den engelska boken kostade drygt 650kr på Bokus medan den kostade över 1000 (!) kronor på Akademibokhandeln - och då var det studentpris... ehh?!

Jag tror på att ni gör ett jättefint jobb med barnen Lätt att det är viktigare med trygghet och kontakt än att kunna bre mackor...

love U !!!!!!!!!!!!! [img]e.deviantart.com/emoticons/w/w00t.gif[/img] Välkommen tillbaka!

Jag gick upp där en vecka, och har "bara" gått ner 2,1kg under samma fyra veckor, men det är lagom på nåt sätt ändå. Jag har inte brådska, huvudsaken är att tendensen pekar nedåt.

*sitter o leker med de nyinstallerade programmen* Hoppas gymnasieskolan kan identifiera konserten med ett hösttema, för i dagsläget är affischen väldigt höstig (vilket SFL kan intyga - den är f.ö. ännu höstigare nu )

• Cantaton

Det var givet vilka fyra som skulle hänga löst i Idol, däremot är jag inte lika säker på vem som faktiskt tar den sista platsen i finalen...

Det är INTE Michel, och jag tror att Knut sjöng fel låt för att få med sig folket. Tamela fick väldiga lovord, men jag är inte så förtjust i henne. Jag tror på Evelina. Och blir det inte hon, blir det Tamela.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07