Vansinnigt underbara... Höst-07
Det var RIKTIGT tungt att komma upp idag... Uscha. Nu måste jag strax gå också. Har inte den minsta löst att släpa mej till skolan o räkna ut aktievärden...
Det var RIKTIGT tungt att komma upp idag... Uscha. Nu måste jag strax gå också. Har inte den minsta löst att släpa mej till skolan o räkna ut aktievärden...
O här är en som inte alls mår vidare bra idag... måste verkligen gå till doktorn snart, har gått o haft ont i öronen länge nu... o idag tror jag att jag har haft feber. På em blev jag illamående o gick hem o la mej, o somnade.
Doktorn konstaterade att jag var röd i halsen o hade feber, men hals- & blodprover var bra, så det är ett virus... segt.
LKU *ger en stooor kram* Det där med kissdunkar var före min tid i tråden, men det låter onekligen obekvämt, ofräscht och krångligt.
Tänker på dej, du vackra!
anne, hur långt har du kommit med körning o teori?
Oj, vilken mushelg! Men höstmys är aldrig fel. Själv har jag varit rätt gnällig - mest för att jag inte mår bra. Men det är iaf betydligt bättre nu än tidigare i veckan. Har varit hos mamma o hjälpt henne med en inbjudan till Öppet hus i butiken... igår pluggade jag en del (läste klart kursboken). Sov hos Marcus, men var sedan iväg till mamma idag igen o hjälpte henne med utskrifterna.
Har nu tvättat tre maskiner o tittar på Spanglish.
Hoppas alla PB-fantaster i den här tråden får en trevlig TV-kväll. Själv sitter jag med gamla Investering & finansierings-tentor.
Håller absolut allt jag kan för er!! Så späääännande med ultraljud. Förstå den dagen *drömma*. Du får berätta imorgon Det kommer att gå bra.
Ojoj, så extrem har jag aldrig varit Det är egentligen inte sen jag flyttade till en etta som jag tittat så mkt på TV (TV:n blir ju så central, o jag kan se TV samtidigt som jag sitter vid datorn)... Det var nog sundare att inte se TV:n så ofta. Men igår kväll satt jag ju faktiskt o pluggade till nästan midnatt. Sen kunde jag inte somna förrän 3 eller nåt.
Och så var jag uppe 7.40. Nu mår jag rätt illa. Men äter frukost o lagar lunchlåda.
FruNågongång, vad kul o mysigt Det lilla barnet dyker alltså (troligtvis) upp runt min födelsedag någongång. Lätt att komma ihåg då
(Jag fyller den 13:e.)
Lyssna på den här sången och läs texten. Den är sorglig, men ljuvlig.
peachpatch.com/shoes.html