• Cantaton

Vansinnigt underbara... Höst-07

Det var RIKTIGT tungt att komma upp idag... Uscha. Nu måste jag strax gå också. Har inte den minsta löst att släpa mej till skolan o räkna ut aktievärden...

• Cantaton

O här är en som inte alls mår vidare bra idag... måste verkligen gå till doktorn snart, har gått o haft ont i öronen länge nu... o idag tror jag att jag har haft feber. På em blev jag illamående o gick hem o la mej, o somnade.

• Cantaton

Doktorn konstaterade att jag var röd i halsen o hade feber, men hals- & blodprover var bra, så det är ett virus... segt.

• Cantaton

LKU *ger en stooor kram* Det där med kissdunkar var före min tid i tråden, men det låter onekligen obekvämt, ofräscht och krångligt.

Tänker på dej, du vackra!

anne, hur långt har du kommit med körning o teori?

• Cantaton

Oj, vilken mushelg! Men höstmys är aldrig fel. Själv har jag varit rätt gnällig - mest för att jag inte mår bra. Men det är iaf betydligt bättre nu än tidigare i veckan. Har varit hos mamma o hjälpt henne med en inbjudan till Öppet hus i butiken... igår pluggade jag en del (läste klart kursboken). Sov hos Marcus, men var sedan iväg till mamma idag igen o hjälpte henne med utskrifterna.

Har nu tvättat tre maskiner o tittar på Spanglish.

• Cantaton

Hoppas alla PB-fantaster i den här tråden får en trevlig TV-kväll. Själv sitter jag med gamla Investering & finansierings-tentor.

• Cantaton

Håller absolut allt jag kan för er!! Så späääännande med ultraljud. Förstå den dagen *drömma*. Du får berätta imorgon Det kommer att gå bra.

• Cantaton

Ojoj, så extrem har jag aldrig varit Det är egentligen inte sen jag flyttade till en etta som jag tittat så mkt på TV (TV:n blir ju så central, o jag kan se TV samtidigt som jag sitter vid datorn)... Det var nog sundare att inte se TV:n så ofta. Men igår kväll satt jag ju faktiskt o pluggade till nästan midnatt. Sen kunde jag inte somna förrän 3 eller nåt. Och så var jag uppe 7.40. Nu mår jag rätt illa. Men äter frukost o lagar lunchlåda.

• Cantaton

FruNågongång, vad kul o mysigt Det lilla barnet dyker alltså (troligtvis) upp runt min födelsedag någongång. Lätt att komma ihåg då (Jag fyller den 13:e.)

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07