• Bella30

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Kikar bara in en sekund från jobbet för att berätta om min lilla tur till Bolum...
    Det låg jättefint, lokalerna var ljusa & fräscha, och ganska trendigt inredda.
    MEN, de ligger lite för långt från våran kyrka...
    Och så kändes det lite för "lantligt"...
    Men ett toppenställe som sagt!

• Bella30

Jag kan glädja er med att det är (i bland ) svårt att koncentrera sig på jobbet för hela jag tänker "BRÖLLOP" !
    Som tur är får jag en hel del gjort ändå, det är nog min personal glad för !
    Nu skall jag sluta för dagen, ännu en arbetsvecka till ändå...
    Och i morgon är det julmarknad... Mys!

• Bella30

Vi har bokat Doverholm kl:12-17 på våran bröllopsdag !

Pärlhönan skrev 2007-11-30 17:38:31 följande:
    Bella30: hur har det gått med fotografjakten?
  • Bella30

Vad konstigt. Det sa de inget om när jag var där...

Pärlhönan skrev 2007-12-04 17:12:37 följande:
    Fick precis tag i Bolum. De har slutat med bröllop, så man kan inte boka det längre. De ska ha lite annan verksamhet där, så de orkar inte med bröllop också.men.... var inte Bella30 där och kollade förra veckan?? Vad sa de då?Bella30 kan du svara på det??
  • Bella30

Ja, en blondin i 40 års åldern.

Pärlhönan skrev 2007-12-04 19:48:14 följande:
    Hur sjutton gör jag nu då? Dethär verkar ju helskumtBella30: Pratade du med någon kvinna (kommer ej ihåg namnet)?
  • Bella30

Nu har vi ÄNTLIGEN bestämt oss för vart vi skall ha bröllopsmiddagen... Vi har bokat Karstorp i dag!
    Var där ute och blev bjudna på lunch av en trevlig ägare...
    Mycket fräschare där än på Knistad...!

Trevlig 2:a advent !

P.S Fick förresten e-mail från Dagsnäs Slott i går. Vem var det som var intresserad av att ha middag där?

• Bella30

Det var Peder Dagseth som svarade, och han skrev att de inte hade ngn verksamhet längre. Men att man kunde hyra den stora konferenssalen, och rum i flyglarna (om man vill övernatta). Mat får man dock fixa själva, typ catering.

• Bella30

Vad kul det låter med fika !
    Jag jobbar den 19:e kl:7-16, men jag kan säkert komma i väg vid 15-tiden...
    /Carin

• Bella30

Låter som en bra idé !

CaCC skrev 2007-12-10 13:38:44 följande:
    Gällande fikaplats: kan vi inte göra som så att vi träffas typ vid fontänen på Hertig Johans torg så kan vi bestämma vart vi går och fikar när vi träffas?
  • Bella30

Låter mysigt! Är det en ny film?
    Älskar romanstiska komedier/drama !
    Skall titta på "Holiday" och äta popcorn nu ! Mys!!
    Mickes tös skrev 2007-12-10 20:11:18 följande:

åh jag såg en sådan söt film häromdagen, enchanted. En sådan där riktig mysfilm med en helt unbar vals på slutet , sitter här och drömmer mig bort... men det kommer att krävas grymt med träning, vi är nämligen fortfarande helt ur fas med steglängder...
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)