• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Mickes tös

halloj nu har det varit bra tyst här ett tag, har alla bara jul i huvudet? Här väntas det fortfarande på svar angående min klänning, får väl ta mod till mig och ringa snart, mail verkar inte vara deras grej... önskar bara att jag inte hade sådan telefonfobi...

• Pärlhönan

Sitter själv o försöker få tag i de på bolum, då jag vill dit o kika igen, funderar lite på att byta ställe.

• Mickes tös

Pärlhönan: Vart har ni bokat nu?

• Mickes tös

hur ligger de båda ställena i förhållande till kyrkan då?

• Pärlhönan

Ungefär samma, men bolum är handikappsvänligt, det är inte årås. Har släkting i rullstol som vi för tillfället får släppa upp tre våningar
    SAmt att jag har blivit lite kär i bolum

• CaCC

Jag har mailat till Bolum och frågat om pris och så, gjorde det förra veckan och har fortfarande inte fått något svar.
    Det är framförallt priset jag är nyfiken på innan vi åker dit och tittar.

Pärlhönan skrev 2007-12-03 19:47:14 följande:
    Sitter själv o försöker få tag i de på bolum, då jag vill dit o kika igen, funderar lite på att byta ställe.
  • Pärlhönan

Fick precis tag i Bolum. De har slutat med bröllop, så man kan inte boka det längre. De ska ha lite annan verksamhet där, så de orkar inte med bröllop också.

men.... var inte Bella30 där och kollade förra veckan?? Vad sa de då?

Bella30 kan du svara på det??

• CaCC

Trist :(

Pärlhönan skrev 2007-12-04 17:12:37 följande:
    Fick precis tag i Bolum. De har slutat med bröllop, så man kan inte boka det längre. De ska ha lite annan verksamhet där, så de orkar inte med bröllop också.men.... var inte Bella30 där och kollade förra veckan?? Vad sa de då?Bella30 kan du svara på det??
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)