• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Mickes tös

jo precis, jag har precis släpp min drömklänning... lite svårt men det får nog bli så, kan inte läögga 12000 på en klänning, inte med vår budjet... men jag har hittat några liknande som jag hoppas på att kunna prova snart

• Pärlhönan

Spännande, om det inte är hemligt för oss, så avslöja gärna märke o modell

Såg annars att det fanns lite olika pronovias ute på blocket
    www.blocket.se/li&ca=11_s&th=1&c=0&w=3&aws=&awe=

dock inte just den klänning du hade tänkt

• Mickes tös

st patrik antingen Brenda eller Baviera

• rosalin

den var ju härlig.. men jag fastnade för nr 1 på classic.. vet du var man kan prova klänningarna här i närheten?
    Mickes tös skrev 2007-12-04 20:33:42 följande:

klänningarna finns här www.sanpatrick.com/sp2008/index_real3.htmlBaviera nr9 på romanticBrenda nr4 på duchesse
  • Mickes tös

st remi i skövde säljer san patrick, de har väl dock inte alla klänningar inne men jag vet att de precis har fått in fler klänningar just från san patrick så ring och kolla

• Bella30

Ja, en blondin i 40 års åldern.

Pärlhönan skrev 2007-12-04 19:48:14 följande:
    Hur sjutton gör jag nu då? Dethär verkar ju helskumtBella30: Pratade du med någon kvinna (kommer ej ihåg namnet)?
  • Novemberbröllop08

Nån i Skövde som vill ta en fika, prata bröllopssnack mm, snaaart. Let me know! Har nästan 1 år kvar men vore kul med lite tips och ideér eye to eye.

• Novemberbröllop08

Btw ny här, glömde pres mig. Bröllopet sker den 15 nov 2008. Mycket är redan bestämt såsom kyrkan=våmb, mottagningen=karstorp, prästen klar, fotograf klar, live band klar, trycksakerna bestämda, färgtema= guld & Rött.

Längtar som F**.

Fråga på om det är nåt.

• rosalin

Jag kommer aldrig att hitta nån klänning

Tänkte att nu är dte nog dax att ta tag i detdär med klänningar. Jag började på Kristinaboden, men där sjönk hoppet ganska fort. Fortsatte sedan till cams men det blev inte bättre. Provade en som var jättefin i fram, men det var det närmaste nått jag kunde tänka mig Tillslut fick mådde jag dåligt och kände att jag måste ut härifrån. jag kommer ändå aldrig att hitta nått
    Så nu känner jag mig jättedeppig..
    nån som varit på stRemi? har de finare klänningar där?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)