• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Bella30

Det var Peder Dagseth som svarade, och han skrev att de inte hade ngn verksamhet längre. Men att man kunde hyra den stora konferenssalen, och rum i flyglarna (om man vill övernatta). Mat får man dock fixa själva, typ catering.

• Bella30

Vad kul det låter med fika !
    Jag jobbar den 19:e kl:7-16, men jag kan säkert komma i väg vid 15-tiden...
    /Carin

• Mickes tös

då var vi fem i fikagänget, om jag räknat rätt, kuligt

• tolonta

Jätteskoj! Har vi bestämt någon plats...? (I så fall har jag missat det...)

• Mickes tös

nej jag tror inte det, vi bara diskuterade vilka caféer det fanns...

• CaCC

Gällande fikaplats: kan vi inte göra som så att vi träffas typ vid fontänen på Hertig Johans torg så kan vi bestämma vart vi går och fikar när vi träffas?

• Bella30

Låter som en bra idé !

CaCC skrev 2007-12-10 13:38:44 följande:
    Gällande fikaplats: kan vi inte göra som så att vi träffas typ vid fontänen på Hertig Johans torg så kan vi bestämma vart vi går och fikar när vi träffas?
  • Mickes tös

åh jag såg en sådan söt film häromdagen, enchanted. En sådan där riktig mysfilm med en helt unbar vals på slutet , sitter här och drömmer mig bort... men det kommer att krävas grymt med träning, vi är nämligen fortfarande helt ur fas med steglängder...

• Bella30

Låter mysigt! Är det en ny film?
    Älskar romanstiska komedier/drama !
    Skall titta på "Holiday" och äta popcorn nu ! Mys!!
    Mickes tös skrev 2007-12-10 20:11:18 följande:

åh jag såg en sådan söt film häromdagen, enchanted. En sådan där riktig mysfilm med en helt unbar vals på slutet , sitter här och drömmer mig bort... men det kommer att krävas grymt med träning, vi är nämligen fortfarande helt ur fas med steglängder...
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)