• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Mickes tös

Ja vi tyckte det blev lite jobbigt när anna inte kunde... priset stiger så fort... jag har en släkting som bor i hjo, som får ta med sig tårtorna om det blir så att vi väljer hamnbacken

• Bella30

Vad bra!
    Jag tror att Hamnbacken ligger på ca: 25-30 kr/biten beroende på fyllning. De var med på "Bröllopsmässan" på Billingehus i oktober. var ni där oxå? Vilka fina tårtor de visade !

• Mickes tös

tyvärr kunde vi inte åka dit, utan vi var i gbg på mässa på tjolöholm, men det var ingen höjdare...

• Bella30

Vi kunde inte åka till Tjolöholm den helgen, vad tråkigt att det inte var bra...
    Såg att det ordnas en bröllopsmässa i Örebro i februari...

• Mickes tös

aha, ja jag vet inte, känner att bröllopsmässor kanske inte ger så mycket om de ligger så långt bort... jag vill gärna kunna få erbjudnaden och en möjlighet att knyta kontakter och det kändes helt onödigt att åka till tjolöholm då nästan allt var från göteborg, så jag tror örebro blir lite långt bort

• tolonta

Åh, här gäller det att hänga med.

Fika. Samling vid fontänen på Hertig Johans torg alltså. Klockan 15:30 eller 16:00 (jag tror jag sa någon gång den tiden som förslag, men jag har inte sett någon definitiv tid). Onsdag 19:e är det i alla fall... *ska lägga in det i outlooken*

Tårta kommer jag beställa från Gitas tårtor om möjligt. Vill inte ha en moussetårta, men nog inte prinsesstårta heller... Har inte tagit tag i det än...

• Novemberbröllop08

Har varit bortrest och inte hängt med i fikaplanerna. Är det den 19 kl 16 vid fontänen som gäller lr?

Ha en bra dag allihopa!

• Mickes tös

Låter bra för mig 19 december klockan 16, skriver jag i kalendern

• snofsan

woooho... här kommer de en brud som har tagit sig ur WoW träsket å har nu samlat krafft för att ta itu med bröllopet

hihih...

hur går det för era planer?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)