• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Bella30

Jag känner igen namnet, men jag har aldrig varit där.
    Har de Lily-klänningar?

Mickes tös skrev 2007-12-13 11:51:02 följande:

japp, det ska bli mysigt, har precis bestämt mig för att göra flätade hjärtan som julkort i år Ska till Atelje Festfolk i Lundsbrunn, har varit där en gång förut men då var det rätt utplockat så jag hoppas på att hon ska ha fått in lite mer nu, hon sa då jag var där att det skulle komma in nya klänningar i slutet av november så de borde ha kommit
  • Mickes tös

Jag tror det, minns inte exakt, kan meddela när jag varit där ikväll om du vill

• Bella30

Ja, gärna

Mickes tös skrev 2007-12-13 13:03:16 följande:

Jag tror det, minns inte exakt, kan meddela när jag varit där ikväll om du vill
  • Mickes tös

Tyvärr så tror jag inte att de hade lilly... glömde fråga men inga av klänningarana hon tog fram eller som jag såg var därifrån...
    Någon som vet vad man får ge för en nixa 8105? eller rättare sagt är 5700 ett bra pris för en nixa?

• Marsaphir Marlean

Tycker det låter ovanligt dyrt för vilken Nixa som hellst, de är rätt billiga *läs mellan 2500-3000* i vanliga fall tror jag.

• Pärlhönan

Nu har vi varit på besök i Årås kvarn igen o bestämt oss. Den blir perfekt!!!

• Mickes tös

Marsaphir marlean: aha, hum då får jag väl kolla runt lite...

Pärlhönan: Vad kul att det känns bra, var tvungen att kolla upp stället , det verkar jättefint

• Pärlhönan

Mickes tös: Det är kalasfint, mycket bättre än bilderna på deras hemsida. Ni får väl se bilder efter bröllopet om ca ett halvår

• Bella30

Åhhh, vad kul!
    När gifter ni er? *nyfiken*
    Vi gifter oss 10:e maj

Pärlhönan skrev 2007-12-13 21:21:04 följande:
    Nu har vi varit på besök i Årås kvarn igen o bestämt oss. Den blir perfekt!!!
  • Bella30

Ok, men det har Kristina-boden, eller hur?
    Nixa har oxå fina klänningar, de flesta ligger väl under 5000 kr?

Mickes tös skrev 2007-12-13 20:46:20 följande:

Tyvärr så tror jag inte att de hade lilly... glömde fråga men inga av klänningarana hon tog fram eller som jag såg var därifrån...Någon som vet vad man får ge för en nixa 8105? eller rättare sagt är 5700 ett bra pris för en nixa?
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)