• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • tolonta

Det var väldigt trevligt med fikan igår, fattar inte att tiden gick så fort bara...?

Har nu blivit sugen på en spa-bröllopsresa. Jag har en resa inntestående hos sambon, så jag funderar på en kortare spa-resa till Tallinn ganska direkt efter bröllopet, och en längre bröllopsresa senare... Vilka idéer man kan få

• Mickes tös

opps, här får jag ta på mig skulden...
    Men det låter mysigt...

• CaCC

Tack för en trevlig fika. Fattar inte riktigt vart tiden tog vägen bara. Nu har jag vart och jobbat och är nu ledig i en vecka. Ska bli sååå skönt.

• Mickes tös

idag ska jag baka pepparkakshus...

• Thailand 08

Mickes tös: Vad duktig du är. Har jag inte gjort sen vi hade en mus i vardagsrummet som hade gottat sej på pepparkakshuset!!

• Hannahpanna
    tolonta skrev 2007-12-17 10:06:23 följande:
    Hmmm... Min budget är utan resa... Men den kanske inte är så illa ändå, allt annat är med. Fotograf blir denna: www.photprint.se, jag gillar hans foton skarpt. Han har inte sin hemsida klar än, utan länkar än så länge till sina bilder på fotosidan, och där finns inga bröllopsbilder (men en massa andra fina bilder, mest naturbilder dock). Men han skickade litet bröllopsbilder till mig via mail, och jag gillar verkligen hans bilduttryck (och jag är kräsen med sånt, eftersom jag fotograferar litet själv...)
    Tolonta, vad kostar fotografen?

E de nån som har tips på nån annan bra fotograf? Gärna billig :)
  • tolonta

Hannahpanna: 2500 för porträttfotografering, 3500 för porträttfoton och vigseln i kyrkan + mingel på kyrkbacken. Inkluderat reskostnader och att man får korten högupplösta på skiva.

Tror dock att www.sebastianstreith.com var billigare ändå (har för mig att CaCC sa det...).

• Mickes tös

Hoppas att alla har haft en bra jul, ska plugga lite nu ett tag och sedan blir det att ta tag i bröllopet på verkligt allvar kom på att om jag vill skicka ut inbjudningarna till alla hjärtans dag så är det en del att ordna med på bara några veckor, tiden går undan.
    Fick i alla fall mysiga lakan att bädda med till bröllopsnatten i julklapp

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)