• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • CaCC

Jag är på imorgon, ska bli jättekul. Var det klockan 16.00?

• Mickes tös

16 är vad jag har hört, då är vi 3 då... än så länge...

• CaCC

Hoppas att vi hittar varandra nu då. Jag kommer i alla fall ha en vit skinnjacka på mig och så har jag långt blont hår

• Mickes tös

Jag har vit jacka och ryggsäck...

• tolonta

Jag har ljusblå jacka, håret kommer ändå inte synas under min turkosa mössa. Ses

• Novemberbröllop08

Vet inte om jag hinner med en fika idag, mycket att göra nu inför julen. Men hinner jag så kommer jag till brunnen kl 16, annars får ni ha det så kul:)

• Mickes tös

vad då jul? är det det, hade jag ingen aning om... det har varit rätt mycket ett tag och nu när man äntligen trodde man skulle kunna slappna av så är det jul också... nej skämt åsido, det är viktigt att få göra julmys också... även om man som jag har tenta i början av januari...

• Thailand 08

Hade oxå velat fika! men jag ska handla julklappar ihop med min tös

• Mickes tös

jaha 3 +ev 1 så här långt, jag drar nu och kommer inte titta in innan vi ses, så ha det gôtt så ses vi sen...

• tolonta

Jag åker också nu, och 3+ ev 1 verkar fortfarande vara det som gäller. Får väl se om någon mer dyker upp... Ses!

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)