• Liinda_e

seriösa mentala problem ......

nå hur var det EGENTLIGEN....
    finns det ngn som vill dela med sej om hur dom sista 2 veckorna innan bröllopet EGENTLIGEN var ...
    utan att bara säga åååh det var så kul,jaaa vi var sååååå lyckliga....
    seriöst jag sliter mitt hår...tok grinig,omväxlande tokär.
    stressar,lipar ,skrattar och ljuger om hur himla myyyysigt den här tiden är inför nyfikna....
    kolla in länken och se vad jag menar....
    sen får ni faktist berätta!
    men bara ÄRLIGA svar....
    alla svar som låter
    -men vi hade faktist bara myyyyyys!
    ser jag som rena lögner

• Svar på tråden seriösa mentala problem ......
  • Yllo

Jaha Liinda... en ny härligt tråd som du startat

Oki... få se om jag kommer ihåg...
    En månad före bröllopet var jag nog rätt så hysterisk. Ringen dök inte upp, tärnklänningen dök inte upp och makens grabb kommer upp en kväll och säger att han radderat hela mitt festprogram som jag slitit med i över en månad.
    Jag var helt enkelt inte den raraste just då.

En vecka innan bröllopet har jag ledigt. Samma dag som jag ska resa iväg till den stad där vi ska ha vårt bröllop får jag äntligen hämta tärnans klänning och min vigselring (dök upp 4 dagar innan vigseln). Sedan funkar allt bra de sista dagarna. Hamnar dock i gräl med maken två dagar innan bröllopet då han självklart glömt bort att vi ska till restaurangen och provsmaka såser.
    Dagen innan bröllopet får jag ett mindre nervsammanbrott då prästkräket glömmer bort att komma för generalrepetitionen som vi bestämt att ha för barnens skull.
    Ytterligare en vild diskussion med maken ang våra löften....
    Bröllopsdagen gick också i ett visst kaos på morgonen.. men gifta blev vi trots allt

• Liinda_e

vad kul det är att planera bröllop!

• zukigirl

Ja just det ja! Sexet var inget vidare några veckor innan... Eller rättare sagt, det fanns inte! Men så fort det var över så jävlar!

• blivandefrularsed

Haha, skön reklam!

• Troll-P

Hmm, låter som att man ska börja ladda med lite extra sex så här ett halvår innan så man har nåt gött att tänka på när det är torka veckorna innan...

• zukigirl

*fniss* En bra idé Troll-P! Det är lite svårt att koncentrera sig på såna jordiska saker när hela huvet är fullt av bröllop! Men jag kan trösta er med att det släppte efteråt! Då fanns det mycket att ta igen!

Stackars Linda nu blir hon alldeles nervös... *s* Mer än innan då alltså!

zukigirl - vilse i pannkakan
  • Dallas
    Liinda_e skrev 2007-10-01 21:09:20 följande:
    bara ÄRLIGA svar....alla svar som låter -men vi hade faktist bara myyyyyys!ser jag som rena lögner
    Jooo men så var det ju

NOT!!!!

Jag brusar oftast upp ganska fort,det går över lika fort (klarspråk; jag blir oftast fort förbannad o är inte långsint) så det var bergochdalbana veckan innan ja!!
    Usch skäms nu när jag tänker på det! Jag fick "spelet" när vi dukade kvällen innan och makens telefon ringde så olägligt. Då hade jag lust att skita i hela dukningen och dra hem på stört. Gapade som en idiot på den oförstående(då blivande) maken, att lägg på för H*vete annars skippar vi alltihop.

Denna text hoppas jag raderar sig själv sen, ÅGREN!
  • tågjäntan

Sista veckan var helt hysterisk. Det var aldrig så att jag grinade eller så. Men de små detaljerna tog lägnre tid än jag trodde plus att datorn strulade när vi skulle skriva ut vigselprogrammet. Först sa den att det var ett skrivskyddat dokument så det gick itne att skriva ut. Som tur var hade min blivande svåger sin bärbara med sig så vi kunde kopiera och fixa till det. SEdan tog skrivaren flera papper åt gången så vi kunde inte lägga i mer än typ fem åt gången, så det tog tid. Det gick ändå bra allting, men jag kände att jag inte var så avslappnad på vigseln som jag hade önskat vara.
    Lycka till!!

• Fröken Figo

Haha vad roligt att följa den här tråden... Men vad läskigt att sexet avtar... En sak jag sa direkt när vi började snacka bröllop var att "om sexet blir sämre av att vi gifter oss så förblir jag gärna sambo" hehe... Men han lovade att vi inte ska bli för mycket "äkta paret" i sängen... där ska tyglarna vara fria.

Men ok, att leva några veckor utan sex... hm... svårt men det kanske går? Nej inte veckor. NEJ!!! Max 1 vecka.

Jag måste komma ihåg att skriva "ha sex" på min "glöm-ej-lista" och det ska fanemig hamna längst upp... Om jag går för länge utan sex blir jag nämligen hispig och tokstressad!

• Yllo

Hmmmmmm... jo, det stämmer nog.. när jag tänker efter så hade inte vi heller sex de sista veckorna (läs en månad) innan vigseln.. Däremot tog vi igen det ordentligt på bröllopsnatten och morgonen efter kan jag lova

Svar på tråden seriösa mentala problem ......