• valkyriana

Jag måste skära ner på mitt missbruk

Hej jag heter Anna och jag är brölloptorgetirist.
    (hej anna)
    Till exempel idag har jag försumat mitt fredagsmys. Började kolla på idol, men så som av en reflex så reste jag mig och hamnade framför datorn igen.
    Jag bläddrar maninskt upp och ner i forumet. För att då och då kassta blickar i köp och sälj.
    Jag skäms över mitt betende och vet inte hur jag ska ta mig ur det här Bröllopstorget träsket.
    Tack för ordet

• Svar på tråden Jag måste skära ner på mitt missbruk
  • Sister of the Night

Hej Anna!

Jag heter Sister och jag är också BT-holist. En glad nyhet är i alla fall att detta beroende behöver man inte göra sig av med

• valkyriana

Hej Sister!
    Är det ok att leva med detta missbruk menar du!

• Liinda_e

hej jag heter linda och är oxå beroende...det har orsakat mej inflamatiopn i armbågen nu även kallat tennisarmbåge....
    sket oxå i fredagsmyset och försummar hela dagar ibland...hjälp

• Sister of the Night

Hahahahahaaaa, ja, det tror jag nog... så länge man inte glömmer att hämta ungarna på dagis, uppsöka den egna arbetsplatsen åtminstone någon timme då och då och duschar/äter i alla fall 1 gång/veckan så är det bara att köra på!!

• Sister of the Night

Alla i kör*

Heeeej Liinda!

• valkyriana

jag är rädd att jag ska missa mitt eget bröllop då jag sitter här jämt

• Sister of the Night

Det är möjligen där någonstans -om någonsin- som man kanske bör fundera på om beroendet blivit wn aning kontraproduktivt.

Men inte innan!!

• Brud i Thailand....

*Fniss* jag är också beroende... enligt min blivande... trodde inte det var så farligt då jag lade ner ett tag när de gjort om och jag inte kunde logga in. Dock är jag här igen och har svårt att slita mig... jag är beroende!

• snö vit

Hej. Jag heter Veronica & jag är beroende....känns skönt att få det ur sig, har burit på detta ensam i närmare två veckor. jag har ingen att prata med som förstår mig. Min sambo säger att det är väl bara att sluta eller i alla fall dra ner på det men...Det gick så fort, jag vet inte vad som hände...känner mig så uppåt av det här liksom, måste, måste göra detta...varje ledig tid på dygnet...
    Känns skönt att vara här bland er som har det lika bra....eller illa.....välj själva!

Längtar till nästa möte!!!

//Veronic@

• AussiePell

Hej systrar! Insåg även jag att jag är beroende när jag såg detta inlägg hihi. Nån mer än jag som idag smugit upp innan sambon vaknat för att surfa runt lite på BT? ;) Känns bra att nu få gå ut öppet med min last!

Idag ska vi kolla på ringar! Jippi! :)

Svar på tråden Jag måste skära ner på mitt missbruk