• valkyriana

Jag måste skära ner på mitt missbruk

Hej jag heter Anna och jag är brölloptorgetirist.
    (hej anna)
    Till exempel idag har jag försumat mitt fredagsmys. Började kolla på idol, men så som av en reflex så reste jag mig och hamnade framför datorn igen.
    Jag bläddrar maninskt upp och ner i forumet. För att då och då kassta blickar i köp och sälj.
    Jag skäms över mitt betende och vet inte hur jag ska ta mig ur det här Bröllopstorget träsket.
    Tack för ordet

• Svar på tråden Jag måste skära ner på mitt missbruk
  • Liinda_e

oj...det är en stor dag! nästan lika stor som 1 åriga bröllopsdagen!

• Dallas
    Liinda_e skrev 2007-10-06 12:44:58 följande:
    oj...det är en stor dag! nästan lika stor som 1 åriga bröllopsdagen!

Ja, fast bara nästan! Tror att 7 november var dagen för mitt första inlägg.. Så vi får väl beställa en tårta dekorerad med " 1 år på BT " i stora bokstäver
  • Liinda_e

hahaha DET därimot vore heeeelt sjukt!

• Lajsan

Vilken rolig läsning! Själv har jag inget bröllop spikat ännu mer än att det blir någon gång nästa år, har inte kommit längre i planeringen. Men man får så himla mycke bra tips och råd och många roliga trådar så man skulle kunna sy en hel bröllpsklänning av Försöker smyga in i bland så inte gubben tror jag har fått fnatt.

• Liinda_e
    Lajsan skrev 2007-10-06 18:24:56 följande:
    Vilken rolig läsning! Själv har jag inget bröllop spikat ännu mer än att det blir någon gång nästa år, har inte kommit längre i planeringen. Men man får så himla mycke bra tips och råd och många roliga trådar så man skulle kunna sy en hel bröllpsklänning av Försöker smyga in i bland så inte gubben tror jag har fått fnatt.
    vänta du bara....
  • valkyriana

Det börjar lite oskyldigt. Sedan eskalerar det tills BT upptar hela ditt vakna liv- och stora delar av ditt sovande.

• FruCicci

ha ha, jag har suttit här i snart 2 år, jag är gift, men hänger kvar, så du är inte ensam!

• tågjäntan

Mitt beroende har ökat sedan jag gifte mig - för då fick jag tillgång till dator hemma =).

• starchick

min m2b säger att han numera bara ser ryggen på mig...han siter i soffan och tittar på min rygg som sitter vid datorn...inne på BT.....han säger även att det är lite sjukligt hahaha

Svar på tråden Jag måste skära ner på mitt missbruk