• valkyriana

Jag måste skära ner på mitt missbruk

Hej jag heter Anna och jag är brölloptorgetirist.
    (hej anna)
    Till exempel idag har jag försumat mitt fredagsmys. Började kolla på idol, men så som av en reflex så reste jag mig och hamnade framför datorn igen.
    Jag bläddrar maninskt upp och ner i forumet. För att då och då kassta blickar i köp och sälj.
    Jag skäms över mitt betende och vet inte hur jag ska ta mig ur det här Bröllopstorget träsket.
    Tack för ordet

• Svar på tråden Jag måste skära ner på mitt missbruk
  • valkyriana

Min m2b har slutat säga något. Han bara suckar och ser uppgiven ut.

• starchick

haha dröjer nog inte länge förrän jag är ï samma sits haha

valkyriana skrev 2007-10-06 22:43:09 följande:
    Min m2b har slutat säga något. Han bara suckar och ser uppgiven ut.
  • valkyriana

Nu ropar han lite efter mig i vardagsrummet. Jag får väll gå och ge han en puss..

• Lajsan

Jaha då var man här inne och snegla igen...

• Lajsan

då har man suttit här och glott i nästan en och en halv timma, natti

• starchick

Följande konversation kunde höras vid frukosten imorses:

Reine: Förr i tiden(innan jag var medlem på BT) så väckte jag alltid av att du kröp intill mig och kramade mig och frågadeom vi skulle äta frukost snart. Nu vaknar jag av att det är tomt i sängen och så hör jag hur någon knappar på tangentbordet..
    Jag: Jaså?
    Reine: Det är nog bättre om vi skaffar en dator till, så kan jag sitta med den i sovrummet, så kan vi prata på BT ist för irl, för du blir ju bara sur om jag pratar med dig när du hänger på BT.
    Jag: Jaså? Vänta lite, jag ska bara kolla om nån har skrivit nåt på BT, kommer snart....

heheheh allt sagt med glimten i ögat så klart, men tyckte det var väldigt lustigt!!

• Liinda_e

*asg* precis som hemma hos oss då!

• Lajsan

tittar in och säger hej i dag igen, för andra gången i dag och vem hittar man här - Liinda_e

• starchick

hehe ja precis.... i varje reklampaus går jag hit.... sjukt? nja....bara lite...

Liinda_e skrev 2007-10-07 19:27:22 följande:
    *asg* precis som hemma hos oss då!
  • Liinda_e

precis yttepytte lite sjukt!

Svar på tråden Jag måste skära ner på mitt missbruk