• valkyriana

Jag måste skära ner på mitt missbruk

Hej jag heter Anna och jag är brölloptorgetirist.
    (hej anna)
    Till exempel idag har jag försumat mitt fredagsmys. Började kolla på idol, men så som av en reflex så reste jag mig och hamnade framför datorn igen.
    Jag bläddrar maninskt upp och ner i forumet. För att då och då kassta blickar i köp och sälj.
    Jag skäms över mitt betende och vet inte hur jag ska ta mig ur det här Bröllopstorget träsket.
    Tack för ordet

• Svar på tråden Jag måste skära ner på mitt missbruk
  • Bauti

Hej jag heter Bauti och är föredetta missbrukare.

Det går över när ni gift er. Jag hänger inte här lika mycket nu som innan. Innan kunde det lätt vara 8 timmar per dag.

Och sedan så är det inget falrligt missbruk
    Kunde varit värre. Man kunde varit fast i något tråkigt istället.

• 08agusti08

hej hej! jag heter emma och jag är oxå beroende! sätter på tven till min stora kille jag sitter här tills min lilla har vaknat sen så fort det finns tid över så sitter jag här... satt en gång till 4 på morgonen utan att jag tänkte på det! jag tror tjejer är så fixerade vid dagen D så det blir nog lätt så eftersom amn kan bolla ideer och annat klaga på att m2b inte förstår varför man planerar in i det minsta och att det ända man tänker på är det som handlar om bröllop... så ja JAG ÄR BEROENDE!!! men det är inget farliugt för sen jag börja sitta på bt så hart jag dragit ner på mitt rökande så tack bt för att jag vart beronde av denna sida och drog ner på mitt rökmissbruk
    ha en fortsatt bra dag och kram på er alla mina BTsystrar

• aircondition

Hej jag heter aircondition. Mitt beroende har avsevärt minskat i styrka sedan vi gifte oss. Nu är det mer en trivsam vana...

• valkyriana

Finns det ett liv efter bröllopet?!!

• aircondition
    valkyriana skrev 2007-10-06 10:08:39 följande:
    Finns det ett liv efter bröllopet?!!
    joråsåatt...det flyter på....
  • Liinda_e

jag är så beroende att när jag skulle åka bil en sträcka bad jag min syster gå in och kolla dom senaste inläggen och sedan svara åt mej....
    hoppas verklige4n det blir bättre efter bröllopet...
    när dom gjort om här var jag skitsur och hoppade och stampade innan jag kuynde gå in igen....
    men har bla slutat röka med hjälp av bt...

• MissLovely

Heeeej Missbrukareee, mitt namn är Lovely och jag är BT-holic!!

SITUATIONEN: För mej har det gått för långt nu, kan inte sova på kvällarna sitter uppe till 3 ibland. Och är uppe tidigt innan jobbet ibland.

PROBLEMET: Vi gifter oss om TVÅÅÅÅÅÅÅ år!!!

LÖSNINGEN: HJÄÄÄÄÄÄÄLP! Vad gör jag?? Hahahaha

• Liinda_e

2 år!
    jag började här 5 månader innan....
    misslove ....du är förlorad!

• MissLovely

Noooooooooooooooooooooooooooooo!!

O Alla har vi sett hur Bt har påverkat dej Liinda hahaha

Har redan varit här ett halvår. I neeeeed heeelp!!

• Dallas

Hej alla!
    Dallas här, jag är Bt-beroende. Jag hamnade här i november -06, och kan inte slita mig härifrån. Trots att jag redan är gift hänger jag här dagligen. På jobbet (jag har oregelbunden arbetstid) får/kan jag inte använda datorn... så jag loggar in i stort sett direkt jag kommer hem när jag jobbat dagtid.

Så snart firar jag 1 år på Bt

Svar på tråden Jag måste skära ner på mitt missbruk