• Lajsan

Problem med bt

Fler än jag som har problem med bt sida? helt plötsligt hänger allt upp sej och man får stänga ner allt och gå in igen. i bland funkar det inte ens att få upp sidan.

• Svar på tråden Problem med bt
  • Dallas
    = : - ) utan mellanslag
    = : - D -=-
    = :- ( -=-
    = 8 - ) -=-
    = : - [ -=-
    = : - ? -=-
    = : - o -=-

Ja då får vi se om jag gjorde rätt!
  • Lajsan
    test
    har du vad smilysarna betyder?
  • zukigirl

Tydligen har alla samma problem. Jag ska kolla med systemansvarig vad det beror på. Ska oxå fråga om varför knappen till smilisarna är borta. Återkommer troligtvis under morgondagen med svar till er. Tills dess får ni försöka stå ut.

zukigirl - Moderator Bröllopstorget
  • Dallas

Glömde en ju!
    = ; - ) blink, lätta upp nåt som kan uppfattas sarkastiskt

Vad menar du nu? eller vad säger du?

OHHHHHH!

arg/sur

förbannad

Rätta mig om jag har fel!

• Dallas

Najs bäjjbb! Då kan jag jobba i lugn och ro i morgon då

zukigirl skrev 2007-10-14 21:52:47 följande:
    Tydligen har alla samma problem. Jag ska kolla med systemansvarig vad det beror på. Ska oxå fråga om varför knappen till smilisarna är borta. Återkommer troligtvis under morgondagen med svar till er. Tills dess får ni försöka stå ut.
  • Lajsan

tack snälla!
    så hoppas vi att det blir ordning på bt i morgon. Kul att det är fler än jag som sitter och svär framför datorerna

• DetOrdnarSig

Jag har också inställningen med automatisk inloggning men för mig funkar det aldrig, utan jag måste logga in hela tiden i alla fall. Är jäkligt irriterande plus att det dyker upp fula röda felmeddelanden på inloggningssidan.

• oss två

Skönt att höra att det inte är vår dator det är fel på iaf...
    Man blir tokig när det helt plötsligt hänger upp sig, sen brukar dt ta 5 minuter innan det går att gå in igen.

• Lajsan

Nu hände det igen, blev bara utslängd och kom inte in på säkert en halvtimma

Svar på tråden Problem med bt