• Lajsan

Problem med bt

Fler än jag som har problem med bt sida? helt plötsligt hänger allt upp sej och man får stänga ner allt och gå in igen. i bland funkar det inte ens att få upp sidan.

• Svar på tråden Problem med bt
  • Bäste vän

Vi måste bli kända alla så får vi vara kvar på bt längre! Ha Ha

• charmed

ååh va kul jag missade mig själv,har gjort det nu i två helger i rad. Men nu på lördag ska jag kolla,tror att det är avsnittet då jag lejon frillan...då började make up artisterna att flippa ut. En utav tjejerna ser ut att ha ett flygande tefat på huvudet skit kul
    Bäste vän skrev 2007-10-22 20:24:48 följande:

Ja hur störigt somm helst att bli utslängd! lillSessan ja såg dig på tv i Lördags. Trevligt
  • Bellanote

japp jag ställer upp som ollare till er film.. hi hi

• charmed

ja exact,du får va med i min film om du vill,ju fler desto bättre
    Bäste vän skrev 2007-10-22 20:26:00 följande:

Vi måste bli kända alla så får vi vara kvar på bt längre! Ha Ha
  • charmed

Ja jag sa till sambon att eftersom du ollade pengarna jag skickade så har du ju erfarenhet fan va kul det där va förresten

Bellanote skrev 2007-10-22 20:27:38 följande:
    japp jag ställer upp som ollare till er film.. hi hi
  • Bäste vän

Ja de kan men vågar knappast fråga va ska man vara! Ha Ha

• charmed

nej vänta,du frågaade ju mig om jag hade ollat pengarna!!!

ok så att alla förstår vad vi pratar om så skrev bellanote till mig på ett bröllopsforum om jag hade kollat pengarna men hon glömnde såklart Ket och skrev "har du ollat pengarna"

hahahaha

Jag hade då köpte ett klänningsmönster till henne och hon hade överfört pengarna sen och frågade om jag fått dom

• charmed

ja det kan alltid diskuteras sörru!!!!
    hahaha

nä nu ska jag lägga ner min dåliga humor,jag är egentligen jätte ledsen över att jag inte får använda min tiara till bröllopet så nu har jag på mig skiten och vägrar ta av mig den!! jag tänker fan i mig använda den,den är ju såååå fin. Min sambo tycker jag verkar lite konstig,hehehe
    Men nej,jag har haft på mig den sen i söndags och tar INTE av mig det *säger med bestämd röst*

Bäste vän skrev 2007-10-22 20:32:18 följande:

Ja de kan men vågar knappast fråga va ska man vara! Ha Ha
  • Bäste vän

Ja de va en helt annan femma! haha men kul va de iaf

• Bellanote

lillsessan vad är det för tiara?? jag har sålt mina båda som jag köpte.. ska ha en enkel med pärlor för det är ju det jag har på klänningen.

Svar på tråden Problem med bt