• Lajsan

Problem med bt

Fler än jag som har problem med bt sida? helt plötsligt hänger allt upp sej och man får stänga ner allt och gå in igen. i bland funkar det inte ens att få upp sidan.

• Svar på tråden Problem med bt
  • SacredHeart

Japp, jag har åxå haft probs med BT! Speciellt om man ska posta inlägg....Sidan laddas skitsakta och så hittar den inte servern till slut!!!!! Man blir skitsne om man har skrivit ett långt inlägg åxå!!!!! FIXA DET!!!!!!!!

• Zlemma

Annars vore det ju mer logiskt om ni clittade pengarna, med tanke på hur ni ser ut så att säga.

• charmed

hur vet du hur jag ser ut?? hahahahaha,jag kanske har en SNOPP hehehe

Zlemma skrev 2007-10-22 20:40:36 följande:
    Annars vore det ju mer logiskt om ni clittade pengarna, med tanke på hur ni ser ut så att säga.
  • charmed

det är en warren york som kostar 1000kr man jag köpte den för 300 ska se om jag hittar bild på den

Bellanote skrev 2007-10-22 20:38:44 följande:
    lillsessan vad är det för tiara?? jag har sålt mina båda som jag köpte.. ska ha en enkel med pärlor för det är ju det jag har på klänningen.
  • Bäste vän

Keep on going girl ja hade inte heller tagit av den! Fast den hade varit klumpig att sova me o ivägen när ja skulle tvätta mitt hår men men! HAHA

• Bäste vän

Keep on going girl ja hade inte heller tagit av den! Fast den hade varit klumpig att sova me o ivägen när ja skulle tvätta mitt hår men men! HAHA

• Zlemma

Ja, det vet jag ju förstås inte, men tillsammans med mina fördomar så drog jag bara den (förhastade?) slutsatsen!

• Bäste vän

Se nu blir de t om fel när man skickar de ser ju ut som man stammar!

• charmed

haha,jag är som du FULL med fördomar lite pinsamt när man fattar att folk inte beter sig som man alltid trott

Zlemma skrev 2007-10-22 20:44:05 följande:
    Ja, det vet jag ju förstås inte, men tillsammans med mina fördomar så drog jag bara den (förhastade?) slutsatsen!
  • Zlemma

Nä, det är lite jobbigt. Man blir så himla snopen varje gång ens fördomar inte infrias!

lillSessan skrev 2007-10-22 20:45:52 följande:
    haha,jag är som du FULL med fördomar lite pinsamt när man fattar att folk inte beter sig som man alltid trott
  • charmed

haha,jo jag tar ju av den då men annars går jag runt med den hela dagarna. Vi har en EJ REKLAM skylt på vår dörr,så hör jag hur postkillen kastar in en bunt av flygblad precis när jag går förbi dörren så jag går ut och börjar skälla ut honom efter noter om att det var den hundrade gången de slängde in reklam och anklade honom från att inte kunna läsa. Han bara stirrade på mig och försökte hålla sig för skratt..då står jag där med mjukisar,en fläckig och för stor t shirt och STOOORA tofflor samt min underbara tiara hahaha måste sett jättekul ut
    Och pissförbannad var jag
    Bäste vän skrev 2007-10-22 20:43:28 följande:

• Bäste vän

De va ingen dålig grej snygg tiara!

• charmed

ja jag förstår vad du menar...som när jag flirtade med värsta manliga hunken för länge sen och han ba kysser en kille som var lika hunkig som han!!! båda var super manliga,jag blev så chockad!!

Zlemma skrev 2007-10-22 20:47:26 följande:
    Nä, det är lite jobbigt. Man blir så himla snopen varje gång ens fördomar inte infrias!
  • charmed

tack tack
    Bäste vän skrev 2007-10-22 20:50:13 följande:

De va ingen dålig grej snygg tiara!
Svar på tråden Problem med bt