• Lajsan

Problem med bt

Fler än jag som har problem med bt sida? helt plötsligt hänger allt upp sej och man får stänga ner allt och gå in igen. i bland funkar det inte ens att få upp sidan.

• Svar på tråden Problem med bt
  • charmed

hahaha,ja eller hur nu när jag är värsta tv profilen,haha

Lajsan skrev 2007-10-22 19:46:34 följande:
    Dom kan ju inte nobba en tv-stjärna
  • charmed

jo jag och samobon planerar en film som är en remake på Paris hiltons "a night in Paris" Men vi tänkte då döpa den för " A night in lillsessan" jag ska då spela huvudrollen och min sambo ska vara statist är det tänkt tillsammans med vår häst Dolmen. Så håll utkik nu nästa år efter den på sfs biografer

• Bellanote

lillsessan är det den waersta ska filma? ? ha ha

• Lajsan
    kan man hyra dej som komiker på bröllop också sen eller har du ingen tid över med all inspelning
  • charmed

Ja visst! sen del två är "a night in waersta" hon ska låna hästen dolme också till sin film,vi fundrar på att ha dolmens bror med oxå,bånge. Men det diskuteras fortfarande

Bellanote skrev 2007-10-22 20:20:29 följande:
    lillsessan är det den waersta ska filma? ? ha ha
  • snofsan

jag har med problem med BT.. fattar uinte varfrö det hänger sej helle tiden..

• Bellanote

lillsessan du är ju knäpp glöm inte att olla filmerna sen innan ni släpper dem ha ha ha

• Bäste vän

Ja hur störigt somm helst att bli utslängd! lillSessan ja såg dig på tv i Lördags. Trevligt

• charmed

hahahahahaha...nää,det är ju du som brukar olla allt ju!! vad har dig annars till hahaha

Bellanote skrev 2007-10-22 20:24:30 följande:
    lillsessan du är ju knäpp glöm inte att olla filmerna sen innan ni släpper dem ha ha ha
Svar på tråden Problem med bt