• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

ja det beror på vilka klänningar...min är av 2007 års kollektion men den fick jag bara 2000 kr billigare så istället för 17500 kr gav jag 15500 kr....

• MissLovely

Vilken skillnad det kan vara..

Det är bra att jag inte bryr mej vilken års kollektion det är utan bara att jag älskaaar klänningen och är helt supernöjd med den. Men jag tror att jag kommer ha svårt att hitta en. Är tyvärr väldigt petig

• Melis

ja jag är väldigt petig jag också men när du hittar din drömklänning så kommer det inte finnas någon annan...jag hade satt en budget på 10000 kr på min klänning och jag ville inte att det skulle vara så mkt detaljer...jaha o så hittar jag en klänning som är långt över budgeten och som dessutom är en enda stor detalj

• MissLovely

Hahahaha Melis.

Men det känns som att min drömklänning bara finns i mina tankar. Vet inte vart jag kan hitta den.

Vad ska du göra med din klänning sen Melis, ska du behålla den?

• soon 2 b mrs T

det där med klänning är inte lätt - jag tvekade och letade i flera månder. har testat vet inte hur många. men när man hittar den rätta så finns där ingen annan.
    Jag var oerhört petig med hur jag ville att klänningen skulle se ut, men det är viktigt att prova för att se så man hittar rätt.

• Melis

håller helt och håller med förra inlägget, ofta ändras ens föreställningar om hur klänningen ska se ut när man börjar prova...jag vet inte vad jag ska göra...ska nog försöka sälja den typ halva priset eller nåt sen om det inte är någon som nappar så behåller jag den. jänner inte att jag vill liksom skänka bort den för en billig peng då kan den hellre hänga i garderoden...

• MissLovely

Det är så sant. ´Synd att man är föööör petig hehe.

Vad ska ni ha för skor? Ska ni ha handskar?

• Melis

aboslut inte handskar..har lite fobi mot det....skor ska jag nog har ett par guldiga som jag kan använda sen igen, ger liksom inte 1200kr för ett par brudskor som jag aldrig kan använda igen......

• dankar

Hej, hej, rätt det hät med brudskor bättre att köpa de man kan använda sen igen. Ska heller inte ha handskar

• Melis

ja jag såg ett par jättefina på bianco footwear i malmö, jättefina 500 kr, men ska inte inhandla det än...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??