några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Hahahaha roliga är ni tjejer!!
Tajci ska ni skicka tack-kort till alla?
Hej på er tjejer! hoppas att ni må bra allihop?!
nej inte till alla bara till de allra närmaste typ min släkt då ;)dem känner jag ju längst och mest och så till hans släkt i makedonien
Jahaa
Vad skrev/skriver ni i inbjudningskorten då?
Jag har letat på internet men inte hittat nått jättefint. Vill ha nått gulligt o inte bara text.
hej hej alla....
jag ska ju ha lite olika variater på texter för att vi ska ha inbjudningar till både förfesten och huvudfesten...till slut blev det 5 varianter, 4 på bosniska och 1 på svenska...sammanlagt ska jag ha 180 st men jag hittade texten på internet, de flesta ha lite alternativ som man kan välja så jag kombinerade vissa på det skulle passa oss
det var många det melis. Men får jag fråga varför 4 på bosniska o inte bara 2?
Jo det finns säkert fina. Annars får man väl blanda lite själv så man får ihop nått.
så här är det.... vi ska både ha förfest(hos mig) och sedan huvudfesten på en restaurang....så jag var tvungen att ha en inbjudan till våra gäster som ska bara komma på förfesten, och sedan en annan för de som ska komma på förfesten och följa emd svatove vidare. Sen har ju han folk som ska komma med svatove och hämta mig och sen följa med till festen sen finns det de som bara ska komma till festen där...sen naturligtvis en på svenska...blev du nåt klockare på det??? hehehh vet att det är komplicerat men fanns ingen annan utväg...
Jaaaa nu fattar jag. Vad blond ja e hehehe
Men hur formulerar ni det, typ om nån ska med o hämta dej med svatove o sen på festen.
Vad mycket jobb med våra bröllop hehehe.
om du vill så kan jag maila dej dem jag skrev....så slipper jag skriva här...