• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

Det är lungt ta det när du hittar det

Hur var det med älsklingen i helgen då? Hittade på nått kul?

• Melis

nu har jag skickat det....vi var hos mina föräldrar denna helgen..nu på torsdag åker jag till honom sen ska vi till jönköpingpå fredagen och sen åker till stockholm över helgen....

Vad gör du då? gjort nåt roligt??

• MissLovely

va kul. vad ska ni göra i stockholm för kul?

Vi var i Malmö nu i helgen faktiskt. Hade jättekul

Ni träffas varje helg, otroligt!! Hehehe.

Tack!!

• Melis

han ska döma lite....jag har en nära vännina där så nu har jag och min blivande blivit riktigt bra vänner som par med henne och hennes pojkvän...så vi ska äta lite middag på lördagen sen ska jag shoppa lite med henne medan min älskade dömer...

Ibland kan det gå tr veckor men nu på sistonde har det blvit varje helg och kommer nog vara så fram till jul då vi varje helg har något planerat....

• MissLovely

Vad roligt!! Bara det inte blir jobbigt sen när ni inte träffas på några veckor.

Vilket tillfälle för dej att få shoppa lite me hehehe.

Hade jag älskat.

Snart är det nyår me. Ska ni på nån juggefest ??

• Melis

jo då är det jobbigt som fan men så är det liksom...

Vi har pratat om nyår, de senaste åren har vi varit i hbg men nu vet vi inte...kanske bara sitter hemma och myser....känns mest aktuellt. Du då?

• MissLovely

Jasså, jo men det är me kul

Vi funderar med på hur vi ska göra. Antigen blir det nån jugge-fest eller å har vi en egen hemma fest våra vänner. Får se vad dom vill.

Texterna var jättefina föresten. Väldigt personliga

• Melis

heheh tack så mycket....ja, ville att de skulle vara enkla men ändå innehålla info liksom....hoppas det gav dej några ideér. själv kombinerade jag lite olika från nätet

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??