• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • 20071231

Pärlplattan
    Härliga bilder!! Fina ni var!

nyår07
    Jisses!! Förstår att du är nöjd!!

Hörrni brudar, 50 dagar kvar idag!! Weii!!

• mooogn

Ja visst ja, danskursen! Jag och sambon upptäckte att vi inte direkt är några stjärnor på att dansa foxtrot (även om jag faktiskt är snäppet bättre än honom...) men vi kommer att öva varje dag nu *S*

Ändrat låt igen: Det blir "Vem vet" vi kommer att dansa till som första dans. Prövade idag och det var alldeles lagom tempo. Dessutom slipper vi gå en valskurs också...

Nu ska vi bara hitta någon i bekantskapskretsen som kan lära oss grundläggande bugg

• lillamini

hej nu kan jag stå på benen igen:) jag blev "hippad" igår.. fick åka till kolmården och simma med hajarna vara inne hos aligatorerna lekte med spindlar, ormar och skorpioner.. det var såå roligt och ganska otäckt. sen åt vi god mat och drack lite. helnöjd med dagen men ganska seg och mör

Pärlplattan vilka fina bilder. lägtar så nar jag ser dem jag vill också nu!!

• mooogn

lillamini: Vilken spännande möhippa!

• nyår07

håller med mooogn, låter spännande - men jag hade aldrig vågat, är en liten fegis!!
    :)

• mooogn

Helluuuuuuuuhh!

Idag har södra Stockholm snöööö!! Tyvärr uppskattade jag det inte lika mycket tidigare idag när jag var ute och halkade på sommardäcken... Sambon har dock hämtat mina vinterdäck på sin pappas firma så imorgon kan jag köra säkert igen.

Det verkar ordna upp sig med barnen på nyårsafton. Vi har gått med på att "mamma" får ha barnen en hel vecka i taget. Skickade idag iväg två stycken avtal hon ska skriva under (som jag knåpade ihop igår); ett där hon och sambon byter storhelger och ett där hon skriver på om att betala halva fritidsabgiften för barnen (sådant man för göra när man kräver halva barnbidraget...). Håller tummarna!

Just nu känns det kul igen med bröllopsplanerandet! Vårt sista svarsdatum är på torsdag och mer än hälften har svarat På fredag ska jag till Linköping igen för att prova klänningen och passar samtidigt på att prata bröllop med min kära mor. Mysigt!

Hur går det för er andra?

• nyår07

Hej,
    lämnar er nu och önskar er lycka till.

Vi har beslutat att göra slut, så något bröllop blir det inte för min del!

kram på er!

• 20071231

VAAA?? Fattar ingenting!!
    Men jösses!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4