• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • 20071231

Åhh, nice!! Hoppas du "vinner"!!

Ja, amaryllis är vackert & kanske inte så vanligt i brudbuketter så det får det bli! Min bukett ska vara ganska liten & rund (av själva knopparna), tärnorna får varsin "hel" lång blomma...

Glöm inte att ta med kameran imorgon, du vet vem som vill se...

• mooogn

Lovar att med kameran *S*

När jag var inne på amaryllis-idén för en herrans massa år sedan så hade jag också tankar på en ensam blomma med stjälk. Ni kommer att vara jättefina Hur ska N:s corsage (om han vill ha något, vill säga) se ut?

• mooogn

Åh, vad DUM jag är som lägger ut länken så här! Hoppas att ingen annan spekulant vill ha den... Nåja, isf får jag "pimpa" det vita diademet jag köpte i somras Funderar även på att göra någonting med skorna. Upptäckte att de vita skorna inte passade så bra med klänningen men är för snål för att köpa ett tredje par skor...

• 20071231

Corsagen kommer att vara en vit knopp (fast utslagen då) & så något litet grönt... Får se vad som passar bäst.

Nu ska jag faktiskt krypa till kojs!
    Natti natti!

Lycka till imorgon nu!

• 20071231

Godmorgon mooogn!
    Så du är också redan här!?
    Sovit gott?

• mooogn

Har varit här sedan strax efter sju Eller... Iaf på internet sedan tidig morgon. Sambon hämtar bonusdottern i skolan just nu - hon har kräkts... Kan inte lämna sta'n så tidigt som jag tänkt mig då någon måste vara hemma med henne medans lillebrorsan blir hämtad kvart över ett.

• 20071231

Åh fy för kräksjukan!! Hoppas du kommer iväg iaf & lova att köra ordentligt, även om du blir stressad. Det är halt på vägarna...

• mooogn

Jag lovar att köra försiktigt! Sömmerskan kör ifrån Borås så fort hon slutat jobba och hon sa också till mig att köra försiktigt. Får väl hälsa henne detsamma *S*

• mooogn

Jag blev visst hippad..!

Skriver om det när jag är piggare (men jag kan säga att mina vänner känner mig skrämmande bra! )

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4