• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • lillamini

hej tjejer

nu var det ett tag sen, har varit helt off
    strssad till tusen fast typ allt e klart så jag har inte velat tänka på bröllop.

tråkit med cykeln 20071231

låter så gott mooogn!

jag har så svårt med alkoholen kommer inte fram till hur mycket av allt vi ska ha... vill ju inte att folk ska bli jättefulla (det finns vissa alkoholproblem i släkten) men vill ju inte heller att det ska ta slut.

vi ska träffa fotografen imorgon. spännande :)

välkommen hit amotherbride2be!

• mooogn

Hej lillamini! Ja, vi verkar alla vara lite stressade till mans, just nu. Men det hör väl till med knappt 40 dagar kvar?! -Svårt det där med alkoholen... Vad händer om ni räknar ett visst antal glas per person...? Sedan kan ni ju bunkra upp med god alkoholfri dryck, som Amé, som alternativ

• lillamini

jo det e sant.. men jag är så kluven.
    öl är nog det som går åt mest.. hur många plattor tror du det behövs till ca 50 karlar?
    har ni allt klart?

• mooogn

Oj, kan tyvärr inte hjälpa dig med ölen då vi mest kör på vin...

Vi har det mesta klart, tycker jag, men sedan börjar man kolla listan på det som inte är färdigt än...:

* Lägga upp sambons byxor hos skräddare
    * Lämna in mina glasögon (de blev sneda på jobbet då ett barn hoppade på mig...)
    * Få min och näbbens klänningar klara
    * Köpa mat och dryck
    * Köpa fyrverkerier
    * Köpa konfetti till näbbarna
    * Skriva ut festprogram och göra klart gästpres:ar!
    * Köpa smink och hårprodukter (jag fixar sådant själv)
    * Boka tid hos frissan för en standardklippning
    * Laga till glutenfri paj och glutenfri bröllopstårta

...Och så har jag säkert glömt en hel del! -Vad har ni kvar?

• lillamini

tebax en snabbis igen.. dottern kunde inte sova hon hade ont..
    men blev ju inte mindre stressad när man såg den listan, har nog mer kvar än jag vill tänka på.
    jag kommer inte in på den sidan har försökt flera gånger men den e spärrad på nått sätt.
    måste också inhandla mat och dryck med och utan alkohol snacks och ingridienser till matan.. en kompis itll oss är kock och ska laga maten på sitt jobb och köra i värmesåp till lokalen så vi har en del att handla
    göra sista kollen på klänningarna
    bestämma oss för en tårta (så svårt)
    göra klart fest och vigsel program
    och såklart fyrverkerierna ojoj nu blev jag svett!
    det är nog endel saker till,bäst att gå och lägga sig en del att göra imorrn:)
    natt natt

• Pärlplattan

Hej på er flickor!

Nu är jag hemma igen. Har såklart haft automatisk inloggning på den här datorn, så jag har inte något minne av vad jag har för lösenord! Således har jag inte alls hängt med. Nu ska jag läsa..

• Pärlplattan

Lillamini - Jag lämnade som bekant över ansvaret för hjärtanen på maken. Det skulle jag nog inte gjort, men eftersom jag inte hade koll på något och heller inte kom åt mitt kontonummer så har det såklart inte hänt något. Jag hoppas du fick mitt mail med hans adresser, där jag talade om det. (Fast jag ska också säga att även om du har det, så är jag inte säker på att det garanterar något). Han hade helt enligt någon annans instruktioner tagit HELT andra hjärtan, nämligen guldfärgade, och lagt iordning. Detta trots att jag sa "De RÖDA som vi köpte du vet, som vi inte behöver nu när vi inte ska ha den färgen) och han sa "Mmmm..." "De ligger i den röda BR-påsen där bland alla grejer" Snabb titt och sedan "Mmmm". Say no more.

Iaf, det kanske var tur i så fall, men om du är intresserad fortfarande, så ska jag ordna det i morgon!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4