• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • Pärlplattan

Usch vad ledsen jag blir för nyår07's skulle. *kram* (om du läser det här).

Lillamini igen - jag har bytt mailadress, så jag har mailat men det har kanske trillat iväg också.. Jag ber om ursäkt iaf för att det tagit så mkt tid!

Apropå namnbyte - Vi skulle lägga undan ett par gardiner i en butik idag, jag gick och tittade lite på annat under tiden maken stod i kö. Så hör jag "mummelmummel Berglund" (mitt gamla efternamn) varpå jag gick fram och knackade honom på axeln och talade om att vi nu har samma efternamn. Kassörskan kunde inte kväva skrattet...

• lillamini

Pärlplattan: det e lugnt jag löser det på annat sätt.

ja det kan nog ta ett tag att vänja sig vid ett namnbyte jag tränar på att skriva en ny namnteckning svårt som bara den.. och det låter så annorlunda med mitt förnamn och hans efternamn.
    men förhoppningsvis har man resten av livet att vänja sig på.

skulle ha träffat våran fotograf idag men vi fick inte tag i honom..trist

kom nyss hem från bion har varit o sett saw 4 det var blodigt värre..

• 20071231

Tittar in lite snabbt för att tala om att jag har blivit HIPPAD!! Jösses vilken helg jag har haft!! Är helt slut men lovar att återkomma med hela berättelsen!!

Underbara, underbara vänner!!

• mooogn

Vad kul, 20071231! Visst blir man alldeles kär i sina vänner som anstränger sig så?!

• Rocked

Här är en till som blivit hippad!!!
    Hur kul som helst och såååå lurad. Idag har det inte varit så trevligt dock, är svårt bakis
    De kom och kidnappade mig kl 9.10 igår morse, då hade jag ringt min nagelteknolog som jag hade tid hos kl 10 och sagt att jag skulle vilja sola innan hon skulle göra naglarna, varpå hon fick panik och ringer mina vänner och skriker i luren att "nu får ni skynda er för Mia kommer hit nu"
    Sedan fick jag klä mig i blåställ, gummistövlar och hjälm med glas och surör på.
    Första anhalten : Jag fick köra grävskopa, vilket jag alltid har velat prova, de känner mig så väl.
    Andra anhalten: Vi åkte till systembolaget, där fick jag 150 kr i presentkort att handla för. Jag köpte skumpa...naturligtvis.
    Tredje anhalten: Vi åkte till ett friluftscenter, där fick jag gå tipspromenad med frågor om m2b. Hade inte alla rätt...hm...
    Sedan grillade vi korv i skogen, sedan fick jag köra ett tufft träningspass med personlig instruktör. GUUUD vilken träningsvärk jag har idag. Jag skulle vilja amputera benen och rumpan idag.
    Fjärde anhalten: Vi åkte in till stan till en studio där jag fick sjunga in "Like a virgin" med madonna. Hur kul som helst.
    Lät faktiskt förvånansvärt bra
    Femte anhalten: Vi åkte till en restaurang och åt mat.Under hela dagen fick jag presenter från var och en med saker som påminde dom om mig. (Blir helt rörd när jag tänker på det.) Sedan hade de gjort ett fotoalbum om mig och även satt in förnedringsbilder på sig själva. Ha ha ha.
    Sjätte anhalten: Hem till min kompis och duschade(äntligen)Sedan drack vi drinkar och gick ut. Tyvärr fick jag höra på min CD i schlagerbaren på Blue moon bar och stångdansa. Snyggt!!!
    Sedan har jag faktiskt lite minnesluckor.
    Men jag hade en underbar dag med underbara vänner

• Pärlplattan

Vad roligt med möhippeläsning!!

lillamini - Vad skönt!!! Jag blev lite orolig - men det hade ju kunnat vara roligt för dig att få guldfärgade annars

• 20071231

Nu ligger min möhippehistoria ute på hemsidan under rubriken "möhippa"... Finns även lite skrivet i dagboken.

Låter som om du hade en härlig dag Rocked!!

• Pärlplattan

Hallå - tycker inte ni som jag att det vore lika bra att använda våra berättarkort som julkort?!?!?! Typ, köpa något snyggt papper i rött eller blått eller så, och så önska god jul och gott nytt år samtidigt. De andra kan jag faktiskt använda när jag skickar de riktiga inbjudningarna ju!! Päfäkt! (Eller hur?? Finns det egentligen någonting som att sätta emot - mer än möjligen det faktum att jag köpt julkort nu när jag var i USA. Mend et blir ju jul nästa år också? Eller?)

• 20071231

Fiffigt pärlplattan!! Kör på det!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4