• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • mooogn

* * * 28 dagar kvar!!! * * *

(Tack Rocked och WA som räknar åt mig! )

• aMotherBride2Be

Var en stund sedan jag skrev här... Jag har i alla fall inte lämnat er. Varit aningen tankspridd bara ;)

• Rocked

Man gör vad man kan
    Men det känns helt overkligt. Dessutom känns det skrämmande att jag är så lugn, kan inte komma på några måsten som jag har kvar. Men det måste ju finnas hur många som helst

mooogn skrev 2007-12-03 15:28:02 följande:
    * * * 28 dagar kvar!!! * * *(Tack Rocked och WA som räknar åt mig! )
  • aMotherBride2Be

Prövade min bröllopsklänning igår.. kan fortfarande ha den..
    Är ju gravid o min mage kommer ju växa på sig till nyår...=)

Men ska till en syatelje och "sy ut den?" hehe, ni förstår hur jag menar? :P *tappade ordförrådet bara sådär" haha!

Jag är så baksugen...så till helgen som kommer ska jag baka massa..:P Jag gillar att baka men inte smaka...knasigt värre va..;) Sambon får äta desto mer...o det behöver han :P

• mooogn

Vilken lyckost du är som inte "behöver" smaka det du bakar! Så skulle jag också vilja vara skapt...

aMotherBride2Be skrev 2007-12-03 20:32:49 följande:
    Prövade min bröllopsklänning igår.. kan fortfarande ha den.. Är ju gravid o min mage kommer ju växa på sig till nyår...=)Men ska till en syatelje och "sy ut den?" hehe, ni förstår hur jag menar? :P *tappade ordförrådet bara sådär" haha! Jag är så baksugen...så till helgen som kommer ska jag baka massa..:P Jag gillar att baka men inte smaka...knasigt värre va..;) Sambon får äta desto mer...o det behöver han :P
    Nu vet jag lite om vad sambon och hans pappa grälade. Bl.a. hade "svärfar" sagt att vi under semestern gett barnen bara vatten och bröd till frukost och att vi klädde dem i trasor!! Sambon -gulle han!- hade svarat med att pappan och frun skämde bort barnen alldeles för mycket och att de köpte fula kläder till dem! *asg*
  • aMotherBride2Be
    mooogn skrev 2007-12-03 21:07:23 följande:
    Vilken lyckost du är som inte "behöver" smaka det du bakar! Så skulle jag också vilja vara skapt...
    Nu vet jag lite om vad sambon och hans pappa grälade. Bl.a. hade "svärfar" sagt att vi under semestern gett barnen bara vatten och bröd till frukost och att vi klädde dem i trasor!! Sambon -gulle han!- hade svarat med att pappan och frun skämde bort barnen alldeles för mycket och att de köpte fula kläder till dem! *asg*
    haha, det var rätta takter! Men vad kul för er när ni ska gifta er då. Hur kan han säga så överhuvudtaget ?! Schysst han r mot sin son...*not*
  • aMotherBride2Be

Idag gick min farfar bort... mindre kul... inte nog att de bor i sundsvall (jag i sthlm), har inte sett honom på 11 åf...o nu ska jag få det...men på hans begravning.. jooo, jag är förstörd...aningen besviken på mig själv... men vad hade jag för möjligheter?...

• mooogn

Åh, vad tråkigt Ville han inte ses eller blev det aldrig tid till det?

aMotherBride2Be skrev 2007-12-04 13:51:07 följande:
    Idag gick min farfar bort... mindre kul... inte nog att de bor i sundsvall (jag i sthlm), har inte sett honom på 11 åf...o nu ska jag få det...men på hans begravning.. jooo, jag är förstörd...aningen besviken på mig själv... men vad hade jag för möjligheter?...
  • 20071231
    aMotherBride2Be skrev 2007-12-04 13:51:07 följande:
    Beklagar aMotherBride2Be, verkligen tråkigt!
  • mooogn

Jag blir så trött!! Mitt paket med diademet jag vann på Tradera har fortfarande inte kommit! Det är väl bara att hålla tummarna för att avsändaren har ett kollinummer jag kan använda för spårning av försändelsen... Annars blir jag väldigt ledsen

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4