• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • mooogn

Jag börjar, trots allt, känna mig liiite stressad. T.ex. spellistan vill varken jag eller sambon påbörja... Och gästpresentationerna blir bäst med några glas vin i sig och det kan man ju inte dricka i tid och otid
  • 20071231

Det kan man visst!! Dricka vin alltså
    Dessutom så är det ju fredag imorrn...

• mooogn

...Men vi har ju inget vin hemma!

Däremot känner jag för att hälla i mig ett helrör sprit nu för att stå ut med att träffa barnens "farmor"... Villintevillintevillintevillinte!

• 20071231

Köp vin (starkt som f*n) & spetsa "farmorns" kaffe vettja. Vem vet, hon kanske rent av blir trevlig. Eller är hon ett hopplöst fall??

• millanros

Hahaha inte bara jag som har svårt för svärmor

Nu har MINA planer börjat ta riktig form... ska bara få me sambon på dem.. han var inte så intresserad av att diskutera dem igår.. Ska på winnerbäck ikväll o då brukar han alltid vara på de humöret

• 20071231

Nej, nej! Missförstå inte!! Jag har verkligen världens bästa svärmor! **nöjd**

Vad är planerna?

• Pärlplattan II

20071231 - Jora, jora, jag är rätt stolt själv över min finurlighet!

fd. blivande brud - Du får dra ner hur mycket du vill! Det har du all rätt till om man får höra sånt. Kan ju också vara ett självförsvar från hans sida (vilket iofs inte förbättrar att han är så korkad) men ändå. Usch! Det är sånt här man verkligen inte önskar någon - så häv på bara!

mooogn - Det är ju glöggtider, och glögg kan man dricka rätt mycket av varje kväll om man vill, för det står i lagen. Då kan man också få roliga och bra gästpresentationer. Jag började fundera lite på placeringen jag, när jag gick en promenad. Man tror att det är så långt kvar, men det är ju aldrig det.

• 20071231

Sitter också precis med bordsplaceringen. Jag är stolt, det går BRA!!

• millanros
    lugnt !!!

jo.. kapellet vi vill ha ligger jättenära akademin (som oxå är nyrenoverad ) där vi träffades o förlovade oss, så de vore ju kul då om vi fick ha bröllpsfesten där... färger vill jag ha silver o vitt nåt mer.. vet inte riktigt än.. Kapellet ska ha fullt med ljus En kompis berättade att man kunde hyra kandelabrar från nåt ställe.. Nu är de bara priser o sånt jag inte kollat upp så de kan ju gå i stöpet... men de är väl mycket kvar att planera och ordna mat o sånt vet jag inte riktigt än... barn ska vi ha med och be några tjejer vi känner att vara "lekledare" o få en slant!!

Tja de var väl ungefär så långt jag hunnit
    Något jag bör tänka på när de gäller de jag tänkt hittils???
    (har en grinig son i knät om de är blurrigt )
Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4