• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • mooogn

Pelika: Hahaha! Ja, men frisyrproblemen verkar lösa sig -Känner inte er sångare/sångerska någon som kan kompa?

• aMotherBride2Be

Hallå tjejer!!!

Vi var i centrum o promenerade o vips så ser vi en kvinna som står vid ett bord med fina tårtor o dekorationer på... WOW, Hennes tårtor var så otroligt fina o välgjorda... Självklart beställde vi en av henne o imorrn är det tårt-smaka som gäller :D :D

Får till o med den hemkörd =)

Choklad eller jordgubbstårta? CHOKLAD ;)

• mooogn

Vad mumsigt med tårtavsmakning! Det hade jag och sambon här hemma för några veckor sedan. Mmm... (Vi ska ha chokladbottnar, mörk chokladganache, passionsfruktsfromage och mangopuré. Sambon bestämde choklade och jag det syrliga *S*)

• mooogn

...Ho ho...

*mooogn går och sätter sig i ett hörn och väntar på sina bridezilla-vänner*

• millanros

hihi moogn... tänkte bara berätta att här händer inte så mycket Men jag läser era historier varje dag

Någon som har ett bra fixa själv till nästan inget pris???

• Rocked

Millanros: Jag önskar verkligen att jag hade ett sådant tips, det tenderar att dra iväg liiite grann har jag märkt

Moogn: Klokt beslut att anlita en frisör, då slipper du det bekymret. Sedan är det ju rätt skönt att vara helnöjd med sitt utseende en sån dag

• millanros

Testade 2 av budgetarna här på sajten häromdagen o fick en prislapp som varierade på 10 000... o de är ju en del skulle ju vara super att få bra tips Makeupen får jag i alla fall till en billig peng.. (om jag inte gör den själv ) o inbjudningskorten gör jag själv fast de kostar ju en del oxå såg fina placeringskorthållare nånstans gjorda av trolldeg som jag tänkte testa att göra o sen måla i lämplig färg... fast de är väl såna här grejor som inte kostar många kronor...

• Rocked

Vi har gjort de hållarna, men jag har inte målat dem än. De ska bli silvriga

• mooogn

Hej vänner!! Nu har jag smitit ifrån mina studier - igen... Sååå mycket roligare att bröllopsplanera och julpyssla!

Rocked: Jag visste nästan på förhand att mitt frisyrprojekt var dödsdömt, men ville så gärna kunna fixa det själv... *S*

millanros: Har nog inte heller några sådana tips... Jag ska iaf sminka mig själv; det kan jag!

• millanros
    Rocked skrev 2007-12-11 20:58:17 följande:
    Vi har gjort de hållarna, men jag har inte målat dem än. De ska bli silvriga
    Åhh får man se resultatet sen???
Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4