• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • Rocked

Tackar, ja det är hon som har gjort den, sedan har hon gjort om halsbandet lite. Höjt upp vissa länkar då de ramlade ner och fastnade mellan brösten.....inte snyggt alls
    Vad ni är duktiga på att lägga ut kort på era förberedelser, jag ska skärpa mig och ta kort imorgon på lite saker och lägga ut.

Jag börjar att bli lätt exalterad nu när det närmar sig, det är sjukt nära nu!!!!

mooogn skrev 2007-12-12 15:11:29 följande:
    Rocked: Tack Vilken häftig tiara! Är det M. de la Couer (stavning?) som gjort även den? Idag köpte jag ett nytt diadem till näbben; ett glittrigt. Lägger in bild i kväll
  • mooogn

Rocked: Ja, lägg ut fler kort!!!

Nu är jag klar (hoppas jag!) med version B av mitt paper. Sjukt skönt!! Ska nöjessurfa lite, för att varva ner. Jo just det, ska ju även sätta in bild på mitt och näbbens diadem Kommer in i albumet alldeles strax.

• mooogn

Luciatåget på skolan var jättegulligt! Barn i åldrarna 2 till 8 år. Hur söta som helst!

Är nyklippt och har dessutom bokat frisörtid till 10.00 på nyårsafton! Verkar även ha fått mig en "egen" frisör (jag är ganska trogen salongen men inte frisörerna...) Det kluriga blir att ta sig ifrån salongen, som ligger mitt i centrumghuset, och ta sig hem. Nyfriserad. Osminkad... Vilken syn!!

• Pelika

Hej och hå vad man missar om man inte loggat in på ett par dagar... mycket att läsa ikapp. 071231, coola ljuslyktor du gjort! Impad av din kreativitet!
    Själv har man idag varit o inhandlat 50 marchaller som vi ska ha utanför festlokalen... Tur att det inte är jag som ska tända.
    Nån undade över fotofrafpriser... vi betalar 1200 för våran. Då är det bara CD skiva med bilderna som är med i det priset, sen får man betala för de förstoringar eller album man vill ha. Så det kan ju bli hur dyrt eller billigt som helst.

• Pärlplattan II

mooogn - Jag har en sån bild på mig själv. Supersnyggt är det. Hela håret och slöjan och allt är på plats, och hela ansiktet ser helt platt ut!! Speciellt ögonen!!

• millanros

20070131 Hur gjorde du ljuslyktorna?? nån beskrivning?? jättefina

• 20071231

Tack tack!!

Inte alls svårt faktiskt. Tog små konservburkar (typ champinjon) & klippte helt enkelt till "taggarna" (sex "taggar" på varje burk.) Målade dem sedan i guld & limmade på pärlor...
    Tada!! Färdigt!!

Var jag otydlig?

millanros skrev 2007-12-13 16:15:23 följande:
    20070131 Hur gjorde du ljuslyktorna?? nån beskrivning?? jättefina
  • mooogn

Funderar på att ta med min lillasyster/fotograf till frissan och be henne fota spektaklet

Pärlplattan II skrev 2007-12-13 13:06:04 följande:

mooogn - Jag har en sån bild på mig själv. Supersnyggt är det. Hela håret och slöjan och allt är på plats, och hela ansiktet ser helt platt ut!! Speciellt ögonen!!
  • 20071231

Gör det! Blir säkert roliga bilder!
    Om inte annat så är det ju alltid kul att ha bilder från "skapandet".
    Jag ska till frissan på måndag & göra provuppsättning. Spännande!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4