• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • Pärlplattan II

Igår fick vi en sån där bröllopsgåva som verkligen INTE är vi, på något sätt. Kristallskålar. Så nu vet jag varför man ska ha önskelista även om det är trist.. Det är tur att det är tanken som räknas, och med tanke på att vi gifte oss i hemlighet, så är vi glada ändå..

• 20071231

Nu har min m2b blivit hämtad för svensexa...

• 20071231

Pärlplattan
    Då har du något att kasta i golvet nästa gång du blir riktigt arg!!

• Pärlplattan II

Svensexa! Vad härligt.. Då har du en dag i lugn och ro så du kan sitta här hela dagen!

Vi har inte ens ett vitrinskåp, men inser att det börjar bli dax att skaffa ett, om vi ska kunna placera såna saker någonstans. Då kan de stå där och se fina ut, och ingen behöver bry sig... Hittade en som jag fick när jag tog studenten också, väldigt fin. Men var har man dem????? Om man nu inte har ett skåp.....

• 20071231

Ja, jag hoppas att han får en helkul & spännande dag! Ska dock snart iväg jag med! Ikväll blir det fest med tjejerna!!

Ja du! Det blir nog till att köpa ett vitrinskåp då iaf! Annars kan du ju fylla dem med godis & ha lite varstans!

• Rocked

De hämtade min kille vid 10 i morse med
    Vi hade en riktigt blöt firmafest igår på mitt jobb med respektive, så vi kom hem vid 05.00. Gissa en tjej som var lycklig att det inte gällde mig

• Pärlplattan II

Rocked - Skönt för dig!!

Skulle fixa embossingpulver till korten, sånt där genomskinligt. Det fanns såklart inte. Därför blev jag så sur och grinig (efter att ha sprungit runt bland miljoners människor) att jag köpte lite klistermärken istället. Har ingen aning om hur korten ska bli nu, men jag antar att det ger sig efterhand. Eller nåt. Tur att det inte är inbjudningarna ändå - får gå ut hårt med dem efter jul.. Suck och stön.

• millanros

Pärlplattan.. hobbyglädje och hildas tar hem om man ber om det tar max en vecka säger de.. om de inte är restat...

Här sittter man o nästan klättrar på väggarna med 2 st som börjar piggna på sig efter en kräksjuka.. så nu ligger väl jag i morron!!!

• mooogn

Värst vad svensexorna duggar tätt den här helgen!

Kom hem från sista provningen nu. Näbbens klänning hann inte bli färdig, tyvärr, men min kompis kommer upp hit med den den 30. Bild finns i galleriet

www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php

Pärlplattan: Godis är tilltalande oavsett vilken skål det ligger i!

• Pelika

Hej tjejer. Nån mer som blev hippad igår?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4