• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • mooogn

Jag hade min hippa för 4 veckor se'n

Hade du roligt??

• Pärlplattan II

millanros - Ja.. Hobbyglädje är min favoritaffär, igår var jag dock på A6 och akademibokhandeln (eller är det bokia?). Hursomhelst så blev det bra till slut iaf. Ser ut som de är köpta på Indiska.. (Så det beror väl egentligen på om man gillar indiska eller inte.. )

• Pelika

Jag hade jätteroligt! Underbart snälla vänner måste jag säga. I och för sig vet dom att jag bara skulle blivit lessen om man typ skulle skämma ut sig med att sälja kyssar eller sjunga ute på stan eller typ sånt. Jag kommer att komma ihåg dagen med glädje ;)
    Utsattes ni för elaka saker?

• mooogn

Det elakaste jag utsattes för var att sy på symaskin... Men med tanke på hur fruktansvärt jag tycker att det är så får det väl räknas som hyfsat elakt

Vad härligt med så fina minnen från hippan!! Det har jag också (från min, alltså *S*)

• millanros

Pärlplattan jag tycker om indiska så de blev säkert jättefina o de är bokia tänkte ta mig en tur dit i morron och kolla om de har bokstöd..

• Rocked

Nu har jag uppdaterat bildgalleriet lite.
    Ska iväg och prova klänningen imorgon, så då tar jag bilder igen.
    Idag har jag och min kompanjon testat frisyren. Först hade vi båda panik, det såg förjävligt ut!!! Och vi som ändå var rätt säkra på vad vi skulle göra. Men efter att fått tänkt om lite tror jag att det kan bli bra. Man har ju inga dåliga krav på sig att det ska vara häftigt när man är frisör

M2b:s svensexa var han väldigt nöjd med. Trots att han har en blåtira idag, han fick gå en match mot en kille som heter Janni Kess (eller nåt) som är 10:a i världen i ultimate fighting!!!!
    Jag är glad att det är två veckor kvar, annars hade jag mördat hans kompisar. Vem vill ha ett bröllopsfoto med blåtiror på???
    Annars var den hur kul som helst, bild utlagd på hans första utstyrsel. När han kom hem hade han tajta utställda gula manchesterbrallor, lila glitter topp och afro peruk.
    Hur kul som helst!

• mooogn

Rocked: Frisyren måste ju matcha de häftiga smyckena! -Ska genast springa och kolla in de nya bilderna!!

• mooogn

Tygrullen känner jag igen... Har x antal sådana hemma (tack för tipset!)

Den där röda klänningen som näbben ska ha är bara sååå fin! Hade vår näbb inte fått sin klänning uppsydd så hade jag tagit en tur förbi KappAhl vid det här laget

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4