• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • mooogn

...Jo, just det... Glömde ju att uppdatera... Tack, Rocked!

• 20071231

Jättemycket fina bilder Rocked! Gillar särskillt näbbklänningen!

Själv är jag straxt påväg till frissan för klippning, färgning & provuppsättning! Ska bli såå spännande & kul!!

• Pärlplattan II

Millanros - Okej! Ska också till A6 under dagen. Om du ser någon med en stapel av julkort som ser sur ut (jag gissar på det, eftersom det säkert är massor av folk som trängs) så är det säkert jag. Först ska jag dock på läkarbesök, och ska slå in korten i cellofan, så det blir inte förrän senare...

Nu får ni snart lägga in överväxeln (om ni inte gjort det redan) jag hade säkert varit helt överspeedad vid det här laget.

• mooogn

Pärlis: Lycka till med "julkortandet"! ;-9 -Det jag känner mig mest stressad över är att hinna med skolarbetet... Har två tentor efter jullovet (d.v.s. efter bröllopet och mini-bröllopsresan...)

• mooogn

Konstig smiley! Skulle ju bli denna:

• millanros
    MÅSTE få se kort på dukning och allt sånt efter nyår är jättenyfiken
    Jag är ju lite "gammaldags" o tycker inte att man ska ha svart på bröllop men börjar bli riktigt nyfiken på era arrangemang ändå

Pärlplattan.. du vet att de finns cellofan kuvert att köpa??? 2kr på hobbyglädeje och 1kr på scraproom.se
  • mooogn

Akta dig, snart börjar du också överväga svart dukning... -Vi var inne på mörk dukning från första början efs det är nyårsafton. Då jag INTE tycker om den klassiska mörkblå nyårsdukningen så blev svart det bästa alternativet

millanros skrev 2007-12-17 14:40:41 följande:
    MÅSTE få se kort på dukning och allt sånt efter nyår är jättenyfiken Jag är ju lite "gammaldags" o tycker inte att man ska ha svart på bröllop men börjar bli riktigt nyfiken på era arrangemang ändå Pärlplattan.. du vet att de finns cellofan kuvert att köpa??? 2kr på hobbyglädeje och 1kr på scraproom.se
  • millanros

Jag är väl mest inne på silver vitt ev vitt guld.. men vill ha nån färg oxå... hihi o jag har två år kvar Hur långt innan började ni planera????
    Samnbon bara skratta åt mig häromdagen när jag sa att de är ju bara bra om vi börjar planera nu för då kan vi köpa lite pö om pö och inte allt på en gång han sa bara de är såååå tyyyypiskt dig!!! tycker de är jättebra hittar man ex något billigt tyg som man vill ha såååå (fast farligt om man ångrar sig men då finns alltid tradera )

Är mitt uppe i min första julskink kokande

• mooogn

Vi började officiellt i oktober förra året, direkt efter att vi bestämt datum

Imorgon kväll kommer vår vigselförrättare hit på en fika! Nervöööst! Nu närmar det sig

• mooogn

Nu har vi handlat alkoholen. Drygt 3.000:- gick det på... Himla tur att en del av gästerna inte dricker!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4