• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • 20071231

Gott dessutom!!
    Nu måste jag laga lite käk innan jag går på lussekatterna!!

• mooogn

Jag ser veerkligen fram emot bilder! Mina bilder kan dock dröja; vi åker iväg strax efter nyår och sedan, är jag är tillbaka, är det tentaplugg som gäller... Får se hur mycket tid jag har att sitta här *S*

• mooogn

...Och vi ska strax dra till Martin Olsson för att köpa nyårsmaten!

• 20071231

Våra bilder dröjer nog också ett tag efter bröllopet. Vi drar ju till Thailand i tre veckor direkt efteråt...

• Pelika

20071231, vilken fin tårta! Vi ska ha typ likadann, fast helvit i vit choklad som sprayas så den ser "luden" ut. Fråga mej inte hur det går till, men jag har ett riktigt proffs som gör fixar den. Sen ska hon dekorera med pärlor som är gjorda i socker på nått sätt och lite snöflingor. Ser verkligen fram emot att smaka ;)
    Får man fråga om ni håller på: nånting nytt, nånting gammalt... Har svårt att hitta på vad jag ska ha som är gammalt, några tips kanske?

• fd blivande brud

usch, jag orkar inte mer nu.

hyresvärd ringde, de kan inte ens lova mig lgh. måste vänta 3 veckor innan besked.
    jag klarar det inte - jag går under.

där sitter exet i huset och vägrar ställa upp för mig, och jag är bostadslös över jul och nyår.

• 20071231

fd blivande brud

Nej fy f..n!! Fattar de inte vad de gör mot dig?! Hur kommer det sig att de inte ens kan lova dig lägenheten!? & jag som trodde människor blev lite snällare såhär runt jul! Har du pratat med exet? Vad säger han? Fy sjutton vilken hemsk historia, önskar jag kunde göra något! Tänker på dig!

• 20071231

Angående mina borttappade örhängen... (Min m2b köpte ju iof nya...)

Igår kväll ringer en arb.kollega till mig & berättar att hon har sett en annons i lokaltidningen ang. ett par upphittade örhängen på ÖB´s parkering (där jag var för att handla marschaller.) Jag slänger mig på luren & ringer upp numret i annonsen, & det visar sig vara mina örhängen!! Visserligen var de (tydligen) lite skadade, men jag är verkligen såå glad för att det finns så fina människor!! Ska köpa en rejäl blomma & gå och hämta upp dem idag! Får se om de går att använda... Isf har jag plötsligt två par!

• 20071231

ELVA dagar!!

I eftermiddag har vi "repetition" i kyrkan (jag, m2b, bestman, tärnor & pappa) Spännande!!

• mooogn

fd blivande brud: Vet inte vad jag ska säga... Sänder en virtuell kram och hoppas att du orkar härda ut.

20071231: Vilken tur att du nu har två par likadana örhängen..

...Och jag har köpt mig mina tredje par bröllopsskor!! Vi fick ju helt plötsligt fotograf och har bestämt oss för att fota oss utomhus. Låt mig påminna om att jag kommer att bära halternecktop, kort kjol och pumps... Har nu investerat i en snygg sjal (glänser IRL), ett par silvergrå kängor (på rea!) och ett par handskar (men de hade jag nog tänkt bära inomhus iofs...). Bild finns här:

www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4