• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • 20071231

Åh vad du kommer att glittra mooogn!! Riktigt snygga skor!!

• mooogn

Ja, det var ren tur att jag gick in på Wedins på hemvägen! Tänkte bära skorna på julafton och sedan under bröllopsresan så att sambon inte tycker att jag slösar pengar på bara en dag... (Sjalen gick på 300:- och kommer antagligen användas vartannat år då jag redan äger två andra snygga sjalar *S*)

• Suniz

LYCKA TILL ni blivande nyårsbrudar!!! Nu är det inte många dagar kvar :)

• mooogn

Åh, vad det är dött på alla forum den här tiden på dygnet! Vad ska jag göra istället? Titta på tv?!

• mooogn

La mig ovanligt tidigt igår och kunde inte somna om efter att sambon åkt till jobbet (vi är barnlediga; därav mina sovmorgnar) Men nu skulle jag kunna det... Får se om jag har tid; jag blir så mycket trevligare ikväll hemma hos svärmor då *S*

Som sagt, vi lämnar stan idag. Två nätter hos underbara svärmor (icke att förväxlas med svårmodern!!) och sedan tre nätter hos min mamma. Kommer tillbaka på annandagen för att bara vara med varandra ett tag. Den 30 kommer barnen hit, liksom en del bröllopsgäster, så då rullar allt igång!

Pelika: Du är också uppe hyfsat tidigt...?

• Pelika

Jag har en liten tjej som blir 1 i början på Januari, så man får vara glad om man får sova till 6.30 på morron... *puh* Som tur är så har jag alltid varit kvällstrött och morronpigg, men det vore ju skönt att få sova en timme till iallafall!
    Vi har som tur är båda våra familjer på nära håll och i år ska vi för första gången fira jul med hur många som helst. Vi som brukar typ vara 4 vuxna blir i år 10 vuxna och 6 barn! Kul!

Idag kommer min bror och hans familj! Dom bor i USA i vanliga fall så det blir inte att man träffas så ofta. Ska bli sååååå kul!

Nu ska jag passa på att få lite gjort, måste kolla över vad jag har för missions idag!

Försökte förresten ta kort på min underbara ring för att dela med mej till er, men mästerfotografen lyckas inte, bara reflekteras o blir tokigt... sorry

• mooogn

Äsch då, dumma kamera! -Har du förresten några bilder i ditt galleri? Skulle vara kul att se dem

Det låter som om ni kommer att ha en kanonjul! Jag antar att brorsan stannar över nyår, också *S*

• 20071231

Nu är jag här också!
    Har bakat lussekatter nu på morgonen. Någon som vill smaka?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4