• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • mooogn

Kikar in en snabbis. Sitter och skriver listor till våra mödrar så att de vet hur köttet ska läggas upp o.s.v.

Allt känns helt overkligt!

• Pelika

Hej tjejer... nu är det nära! Nu ikväll har vi haft "rehersal-dinner" med både min och blivande makens föräldrar o syskon. Mysigt.

Mooogn: smart idé med CD-skivorna! Vi tänkte oxå be våra gäster dela med sig av sina kort, men så smart tänkt som du har jag inte varit.

Nu ska jag ta och knyta ihop lite festprogram... som inte är klara än, men snart. Ska lägga in en bild får ni se.

Hej

• Pelika

Kan ju tillägga att det är +5 grader och pissregnar här i Dalarna. Ser inte lovande ut för mina gnistrande vinterbilder...

• mooogn

Det är plusgrader och regn även här... Jag sitter och skriver den allra sista gästpresentationen så att vi kan skriva ut dem imorgon. Tänkte binda ihop dem med silversnöre.

Sambon sitter och fixar till vårt stora papper med bordsplaceringen. Det blir ganska snyggt. Lägger in bild senare.

• Rocked

Hej på er alla

Har just kollat vädret och det ser ut som det ska bli kallare i morgon. Så vi får hoppas att det blir lite vitt på träden i alla fall

Orkar inte sova alls på morgnarna, har varit uppe sen halv åtta och skrivit ut saker på datorn. Ska iväg och duka sen.
    Ni måste ta kort på era dukningar så man får se

Fattar ni 2 dagar kvar...iiiiihhhhh..........pirrigt!!!!!!!

• millanros

Här sa de att de ska bli minus klart och fint på nyår... Så hoppas för er skull att de håller det nu

• mooogn

Nu håller vi på att skriva ut 20 festprogram. Heja skrivaren som både sorterar och skriver på baksidan själv!! -Upptäckte att halva festprogrammet upptas av gästpresentationer... Iiihhh! Vi ljuger hej vilt om folk (ok, ett uns av sanning kan förekomma) och själva tycker vi att de är vansinnigt roliga *S*

Provduka gör vi ikväll och fotar, för att våra mödrar ska kunna duka som vi vill. Sedan ska jag göra en marshmallows fondant till "allergitårtan" och imorgon görs den glutenfria pajen. Kl tre imorgon kommer barnen; kl fyra kommer min familj och två kompisar, vi har juklappsutdelning och fikar; kl halv sju blir det middag (färdiga pajer... Orkar verkligen inte laga mat!! Vi jagar runt och handlar dagarna i ända) och sedan läggdags

• 20071231

Hej allesammans!
    Har inte hunnit hänga här så mycket...
    Imorgon inkvarterar vi oss på hotellet så jag antar att detta är min sista kväll på BT innan nyårsafton...
    Därför vill jag redan nu önska er alla LYCKA TILL& NJUUUT av den stora dagen. Är såå nyfiken på alla era bilder sen!!

Kram på er!!

• mooogn

20071231: Åh, vad mysigt att checka in redan imorgon! Stort LYCKA TILL och en ännu större kraaaam!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4