• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • 20071231

Ja, jag hoppas & tror att det kommer å bli bra! Lite annorlunda om inte annat!
    Dessutom så sparar vi ju in en slant på transport (som vi ändå inte har hittat) då vi inte kommer att lämna kyrkan först (eftersom vi stannar & fotar lite till i omgivningen) Kanon!!

• 20071231

Ja, jag hoppas & tror att det kommer å bli bra! Lite annorlunda om inte annat!
    Dessutom så sparar vi ju in en slant på transport (som vi ändå inte har hittat) då vi inte kommer att lämna kyrkan först (eftersom vi stannar & fotar lite till i omgivningen) Kanon!!

• 20071231

Hur bidde det två gånger?
    Ja, ja...

• millanros

min dator är nog överhettad skriver helt tokigt med tangenterna (hoppar tillbaka i texten när jag skriver om ni hänger med ) o inte kom mitt inlägg med tidigare....

Men men har oxå funderat över de här med fotograf.. vi känner en som är proffs o 2 som är hobbyproffs... men de är inga vi är superinne på att bjuda på bröllopet.. så känslig fråga att fråga då känns de som.. Men vad får ni betala för fotograf.. sen vill jag ju inte att han ska se mig före själva vigseln.. o de måste han ju om vi ska fota i ljuset.. såå jag tror nog att våra kort måste bli fotade i mörker.. skulle ju som sagt vilja ha både och Vad skönt att jag INTE ska gifta mig nu till nyår

• 20071231

Vi betalar 4300 för vår fotograf. Då fotar han mellan 14.00 - 16.30 (innan, under & efter vigseln)
    Vi får alla bilder på cd/dvd + alla bilder i "papperskopior". Känns som ett mycket bra pris med tanke på att det dessutom är nyårsafton.

• millanros

ja de lät bra är de förstoringar o så oxå??? eller bara vanliga 10x15 bilder??? får ni framkalla själva sen från cd??

• 20071231
    millanros skrev 2007-12-11 23:10:55 följande:
    ja de lät bra är de förstoringar o så oxå??? eller bara vanliga 10x15 bilder??? får ni framkalla själva sen från cd??
    Inga förstoringar ingår men vi får bilderna högupplösta, vilket gör att vi kan framkalla själva om vi vill.
  • mooogn

Min klänning är ingen klassisk brudklänning utan vi skapade den som en kombinerad nyårs- och bröllopsklänning (vit, tokglittrig och knälång) så jag kommer inte att byta om

anneliec skrev 2007-12-11 23:15:04 följande:
    Nån fler än jag som ska byta om till festklänning på kvällen? Här är min: cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll:MEWN:IT&ih=015
    Kan tyvärr inte se din klänning
  • mooogn

Sorry, jag ljög! Jag kan visst följa länken!

Jättefin klänning

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4