• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • Pärlplattan

mooogn - ÅHHH... Tror jag har ätit sån potatisgratäng. Det är så himla gott!!!!

Det är faktiskt väldigt viktigt att man tar pauser när man pluggar, annars fastnar ju ingenting..

• mooogn

Nej, det är bara jag som fastnar - på internet.

• mooogn

Hej alla glada!

Nu "pluggar" jag igen, som ni ser...

Gissa vad jag gjorde häromdagen? Anmälde mig och sambon till en intensivkurs i fox trot! Om det inte blir vals på bröllopet (låten jag valt var aaalldeles för lång!) så blir det iaf fox trot *S*

Kursen är på lördag mellan 12.30 och 16.00. Det ska faktiskt bli jättekul; då kan vi ju även dansa när vi åker finlandsfärja... *S*

• 20071231

Att gå fox-trot kurs är vuxenpoäng det!! Nästan fler än om man gifter sig... Vad kul ni kommer att ha!!

Idag har jag lämnat in min ring för att göra om den till en helallians, kommer att bli såå bra!!

• 20071231

Ser att du loggar in nu mooogn.
    "Pluggat" färdigt eller?

• mooogn

Hihi... Har hämtat barnen i skolan, bakat kladdkaka och håller på att förbereda inför kvällens firande (vi firar Fars Dag i förskott efs barnen är hos sin mamma i helgen)

Visst är det spännande att lämna in ringen?!

• mooogn

OBS! Jag har faktiskt alldeles precis nu skrivit ut tomma treveckorsscheman som jag ska fylla i imorgon -Visst var jag duktig?!

• 20071231

Ja, jättespännande!! Ska hämta den 30/11... Just nu känns det lååångt dit!

Vad duktig du är!! Så skulle jag också behöva göra! (Med schemat alltså...)

• mooogn

Gaaahh!!! Nu sms:ar barnens mor och påstår att hon och sambon INTE bestämt att byta jul och nyår! Vilket de bestämde redan i maj!!

F*n, detta gör hon bara för att jävlas Hon är bundis med barnens "farmor" och farfar (som inte kommer på bröllopet). Blir så ledsen Vill inte ha ett bröllop utan barnen!

• mooogn

Nu utövar hon utpressning också! P.g.a. att hon inte har hand om sina barn när hon ska (just nu dumpar hon barnen hos "farmor") så är sambon boendeförälder och får hela barnbidraget. Nu skrev hon att vi skulle få ha barnen på nyår om vi lät henne få barnen varannan vecka och skickade in papper till FK om att dela bidraget

Nu börjar magkatarren komma smygande...

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4