Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Funderar på att ta med min lillasyster/fotograf till frissan och be henne fota spektaklet

Pärlplattan II skrev 2007-12-13 13:06:04 följande:

mooogn - Jag har en sån bild på mig själv. Supersnyggt är det. Hela håret och slöjan och allt är på plats, och hela ansiktet ser helt platt ut!! Speciellt ögonen!!
  • mooogn

Vi kommer att köpa en eller två "lådor" med fyrverkerier

• mooogn

Jag är heeelt kollrig!! Har blivit erbjuden snudd på gratis bra fotograf till bröllopet!! Och nu meddelar toastmastern/musikern att "Säg det igen" kommer att bli jättebra!

Kan inte sluta le...

• mooogn

Tack Jag ville att den skulle fungera som party-/nyårsklänning - men vara vit Har under resans gång funderat på om jag kanske skulle slagit till med en "klassisk" brudklänning, när jag nu fick chansen, men det är inte "jag"

• mooogn

Om man går igenom allt man ska hinna med under de där 17 dagarna (jobb/skola, festprogram, fira jul, laga lite mat m.m.) så känns tiden väääldigt knapp!

Nu ska jag städa marsvinsburen, duscha, tvätta bilen, hämta näbben i skolan och dra till Östergötland för att prova klänningar. Puh!

• mooogn

Värst vad svensexorna duggar tätt den här helgen!

Kom hem från sista provningen nu. Näbbens klänning hann inte bli färdig, tyvärr, men min kompis kommer upp hit med den den 30. Bild finns i galleriet

www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php

Pärlplattan: Godis är tilltalande oavsett vilken skål det ligger i!

• mooogn

Jag hade min hippa för 4 veckor se'n

Hade du roligt??

• mooogn

Det elakaste jag utsattes för var att sy på symaskin... Men med tanke på hur fruktansvärt jag tycker att det är så får det väl räknas som hyfsat elakt

Vad härligt med så fina minnen från hippan!! Det har jag också (från min, alltså *S*)

• mooogn

Rocked: Frisyren måste ju matcha de häftiga smyckena! -Ska genast springa och kolla in de nya bilderna!!

• mooogn

Tygrullen känner jag igen... Har x antal sådana hemma (tack för tipset!)

Den där röda klänningen som näbben ska ha är bara sååå fin! Hade vår näbb inte fått sin klänning uppsydd så hade jag tagit en tur förbi KappAhl vid det här laget

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4